telefoonnummer wijzigen voor iCloud verificatiecode

Hallo

ik krijg een melding dat ik mijn code moet ingeven die ik ontving op een bepaald telefoonnummer. Nu blijkt dat dit gaat om mijn vaste telefoon en ik daar geen berichten kan op ontvangen. Ik zal dat lang geleden waarschijnlijk ergens verkeerd hebben ingegeven. Maar de vraag is waar kan ik dat wijzigen? Als ik naar de instellingen ga op iCloud.com zie ik daar nergens waar ik een telefoonnummer kan wijzigen.
Iemand die me verder kan helpen

dank u
Pascal

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    January 2019 aangepast
    Op icloud.com moet je niet zijn om wijzigingen aan te brengen aan een (iCloud) Apple ID. Ga naar:

    https://appleid.apple.com
  • Hallo maar ook daar geen spoor omdat telefoonnummer te wijzigen.
    Zal moeten contact opnemen met apple zeker?
  • JMRJMR
    January 2019 aangepast
    Uw vertrouwde telefoonnummers up-to-date houden
    Als u twee-factor-authenticatie wilt gebruiken, moet u minstens één vertrouwd telefoonnummer hebben opgegeven waarop u de verificatiecodes kunt ontvangen. Overweeg een extra vertrouwd telefoonnummer te verifiëren, naast uw eigen telefoonnummer. Als uw iPhone uw enige vertrouwde apparaat is en het is zoekgeraakt of beschadigd is, kunt u geen verificatiecodes ontvangen, die u nodig hebt om toegang tot uw account te verkrijgen.
    U kunt uw vertrouwde telefoonnummers bijwerken wanneer u deze stappen volgt, via uw Mac.
    Ga naar de pagina van uw Apple ID-account via iTunes.
    Log in met uw Apple ID.(klik op Bijwerken op appleid.apple.com)
    Ga naar het gedeelte 'Beveiliging' en klik op 'Wijzig'.
    Als u een telefoonnummer wilt toevoegen, klikt u op 'Voeg vertrouwd telefoonnummer toe' en voegt u het telefoonnummer toe. Kies om het telefoonnummer te verifiëren met een sms-bericht of geautomatiseerde oproep en klik op 'Ga door'. Klik op x-symbool naast het vertrouwde telefoonnummer dat u wilt verwijderen.

    pagina link: https://support.apple.com/nl-be/HT204915#trusted
  • ok dank je probleem opgelost
    groeten
    Pascal

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.