Goede mail komt in reclame/spam folder
Hallo allemaal,
Wie kan mij vertellen hoe ik mail, welke in mijn spam/reclame folder terecht komt, aan kan duiden als gewone mail. Ik heb de afzender al in mijn contacten gezet, emails verplaatst naar de juiste map, maar ieder nieuw bericht komt steeds weer in de spam map terecht. Ik gebruik KPN als provider.
Dank,
Adrie
Wie kan mij vertellen hoe ik mail, welke in mijn spam/reclame folder terecht komt, aan kan duiden als gewone mail. Ik heb de afzender al in mijn contacten gezet, emails verplaatst naar de juiste map, maar ieder nieuw bericht komt steeds weer in de spam map terecht. Ik gebruik KPN als provider.
Dank,
Adrie
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Dan lijkt het te komen door de spamfilter van KPN, je kunt ze dan bij KPN melden, zie de volgende link:
https://forum.kpn.com/e-mail-10/betrouwbare-mails-onterecht-in-de-spam-box-op-de-kpn-server-462224
Ik heb die KPN optie uitgevoerd. Kijken of het nu wel doorkomt.
??