HTML handtekening logo niet zichtbaar op iPad

Hi, om een of andere reden is een logo (.png) niet zichtbaar van een html handtekening in mail ios12 op mijn iPad en wel op mijn iPhone, MacBook Pro High Sierra.
Enig idee?
Alvast bedankt, Lode

Reacties

• jemmiejemmie    Moderator
    Staat op de iPad in Instellingen | Mail de optie 'Laad afbeeldingen' wel aan?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het is omdat de link naar de afbeelding niet verwijst naar een lokale afbeelding die er niet is.
    Wat je kan doen is de afbeelding uploaden naar jouw website dierendorp(dot)be. En vervolgens deze plaatsen in jouw handtekening verwijzend naar jouw afbeelding die ergens online staat.
  • Quinten, zie beide screenshots, iPhone en iPad. De afbeelding staat wel degelijk op de server.
  • Ik heb juist een testje gedaan; ik heb de betreffende mail doorgestuurd van mijn ipad naar die van mijn dochter en daar verschijnt de logo wel. Beide ios12.
  • Bij het afzetten van 'laad afbeeldingen' geeft mail de melding: 'bericht bevat niet-geladen afbeeldingen....', ook de mail van D&D. Bij het aanklikken worden bij alle mails de afb. geladen, maar niet bij D&D. Herstarten iPad helpt niet.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik ervaar het zelf op mijn iPad en niet op mijn iPhone. met een digitale handtekening. Ik kijk er zo snel mogelijk eens naar.
Log In of Registreer om te reageren.