Air Play 2 werkt niet meer met Naim muso en Naim Muso Qb

Mijn Air play verbinding werkt niet meer met mijn speakers (Naim Muso en Naim Muso Qb. Hij ziet ze wel, maar er komt geen geluid meer uit. Dit is begonnen na firmware update van Naim. Ik heb alle laatste versies van iOS op mijn Mac, iPhone en iPad. Wellicht zie ik iets over het hoofd?
Wie heeft een oplossing..

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je de toestellen al eens herstart. En zelfs je netwerk herstart, wellicht zien jouw iPhone en iPads nog de oude versies.
  • Hoi Quinten,
    Ja, dat heb ik gedaan, zowel mijn iPhone, iPad en MacBook als ook de Naim boxen en mijn netwerk
  • QuintenQuinten    Moderator
    Wat ik nog kan bedenken is de app verwijderen en de instellingen verwijderen van de toestellen. Ook lees ik online dat het meeste problemen zouden voorkomen bij de update van de Mu-so fabrieksinstellingen herstellen blijkt hier een mogelijke optie.

    Ik heb zelf geen ervaring met dit merk.
  • Bij mij eveneens dit probleem, heeft iemand al een oplossing ?
  • Hier hetzelfde probleem. Kan uiteraard nog bluetooth gebruiken, maar is kwalitatief duidelijk minder. Ik baal hiervan en ook de audiozaak heeft geen oplossing! Hier laat NAIM je mooi in de steek...
  • Heeft iemand al een oplossing hiervoor ?
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Steven68, ik vrees er voor.
Log In of Registreer om te reageren.