Mailproblemen bij de nieuwe update

Sinds de nieuwe update kan ik geen mail meer versturen. Vraagt om authenticatie, terwijl die gewoon is opgenomen in de mailaccounts.
Update probleem?

Reacties

• QuintenQuinten    Moderator
    Kan je het account eens verwijderen en opnieuw toevoegen. jouw mail verkeer blijft behouden via de server.
  • Dank, ga ik proberen!
  • Maar ik heb 5 servers, ze hebben allemaal dat probleem als ik een mail wil versturen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    November 2018 aangepast
    Kan je eens kuis houden in de uit-servers?

Je mag voor het gemakkelijk te maken, alle 5 de mail accounts verwijderen. en opnieuw toevoegen. Ken wel je wachtwoorden op voorhand!
  • Beste allemaal
    Ik wil outlook blijven gebruiken binnen Mojave.
    Microsoft Outlook.app 15.19.1. wordt geblokt.
    welke kan ik wel gebruiken?
  • timoshatimosha    Moderator
    Outlook 2016 versie 16.16.4 (Build 18111001) is compatibel met Mojave.
  • Okee en hoe kan ik die krijgen?
    Dat is een update van Microsoft Office 2016 voor Mac. Dus, die kan je krijgen met de update functie van MS Office 2016.
  • jemmiejemmie    Moderator
    Microsoft biedt geen 2016 ( versie 16.16) meer, maar 2019, deze wordt in abonnement vorm aangeboden voor een gebruiker voor € 69 per jaar.

https://products.office.com/nl-nl/compare-all-microsoft-office-products-b?tab=1&OCID=AID737190_SEM_gkS3xIiR&lnkd=Google_O365SMB_Mixed&gclid=EAIaIQobChMIj7i3hsne3gIVQrDtCh3rjAhOEAAYAiAAEgIMcfD_BwE

Via resellers kun je office 2016 nog wel kopen voor rond de €50-€60, even zoeken op google.
  • November 2018 aangepast
    Microsoft Office 2019 for Mac kan je ook zonder abonnement kopen, bijvoorbeeld via Amac;
    https://www.amac.nl/merken/microsoft-office/
    Of als je een account hebt bij slim.nl kan je de nieuwste versie voor €27,00 aanschaffen.
    Office 2019 zonder abbo wordt geleverd zonder outlook:

• Ik zie het Jemmie, inderdaad is Microsoft Office 2019 - Thuisgebruik & Studenten exclusief Outlook. De versie Thuisgebruik & Zelfstandigen is echter wel inclusief Outlook maar is bij normale aanschaf helaas ook een stuk duurder (behalve bij Slim.nl daar kost deze versie maar €27,00 per jaar).
    Bij slim.nl is de versie multi OS, MAC en Windows en de Windows versie bevat, ook bij Amac, Outlook, maar de Mac versie niet. Dus vermelden ze het wel, maar er staat niet dat dit ook voor de MAC versie geldt.

Op de site van Apple is er geen 2019 versie met outlook zonder abbo voor de MAC, het lijkt mij dus sterk dat slim.nl dit wel kan leveren.
  • November 2018 aangepast
    Volgende maand ga ik Office 2019 bij slim.nl (als ouder van een student) aanschaffen. Op de site van Microsoft staat het ook niet duidelijk vermeld of outlook wel of niet werkt op de Mac: https://www.microsoft.com/nl-nl/p/office-home-business-2019/CFQ7TTC0K7CQ?activetab=pivot:faqtab
    Wordt vervolgd 😀
    November 2018 aangepast
    MS Office 2019 incl. Outlook 2019 werkt perfect op de Mac met macOS Mojave:

https://genius.appletips.nl/discussion/6102/microsoft-office-2019-voor-mac-compatible/p1

• RaiRai
    November 2018 aangepast
    Volgende maand ga ik Office 2019 bij slim.nl aanschaffen.
    Als je een student en/of docent bent, dan is het wel mogelijk.
    Spelregels slim.nl.

Ik heb de stand alone versie MS Office 2019 for macOS hier aangeschaft.
    Geen spijt, werkt prima.
  • Sinds deze update heb ik grote problemen met Apple mail. Kan geen nieuwe accounts permanent toevoegen. Deze worden direct verwijderd na afsluiten mail. Met het mailopschoningsprogramma Clean my Mac blijkt dat daar de melding optreedt: " Mail niet geconfigureerd".
    Wat kan dit zijn?
    Discussies samengevoegd.
  • Hierbij de bevestiging dat Outlook in het pakket Microsoft Office Home & Business 2019 for Windows/Mac zit welke ik via slim.nl heb aangeschaft.
Log In of Registreer om te reageren.