Vind mijn iPhone gezinsleden toevoegen

Hallo,

Mijn hele gezin heeft een iPhone, ik zou graag de iPhones van de kinderen koppelen aan mijn iPhone zodat ik van allemaal 'zoek mijn iPhone' op de mijne kan zien.
Is dit enkel mogelijk via 'delen met gezin' of zijn er nog andere manieren om hun iPhone bij mij toe te voegen?

Alvast bedankt
Mvg
Anthony

Reacties

  • Ik heb via zoek vrienden dit ingeschakeld. We kunnen elkaar nu vinden maar dit staat nog altijd los van hetgeen ik eigenlijk wil bereiken.
    Ik dacht dat ik verschillende iPhones aan mijn 'zoek mijn iPhone' kon toevoegen. Misschien lukt dit als ik ze aan mijn MacBook zal koppelen
  • QuintenQuinten    Moderator
    Zoek mijn vrienden is inderdaad een alternatief. Maar het beste is toch via delen met gezin, zoek mijn iPhone, het bied veel voordelen. Zo kan je de aankopen goedkeuren van het gezin en ook delen, maw 1 maal aankopen maar iedereen kan het dan downloaden, iCloud opslag (+200gb) delen met het hele gezin. Apple music, delen. Maar sinds iOS 12 kan je ook het schermgebruik beperken, van de kinderen. Is er iemands zijn wachtwoord kwijt, dan kan jij, dit laten herstellen als gezinshoofd.

    Dit zijn allemaal opties, je moet ze dus niet gebruiken.

    Ik begrijp het niet waarom jij denkt dat het zou werken via jouw MacBook.

    Je kan trouwens ook altijd vragen om even de locatie te delen via iMessage.

    Zijn er zaken wat je afschrikt van Delen met gezin?
  • Ik weet wat er allemaal mogelijk is en ik wil dit ook doen via delen met gezin, het is gewoon dat ik niet weet hoe dat te doen want ik kan precies geen andere iPhones toevoegen op mijn iPhone.

    Ik dacht dat het via mijn MacBook makkelijker zou gaan qua instellingen omdat er bijvoorbeeld ook geopteerd word om updates te doen via iTunes, dus ik dacht dat alles beter is via het aansluiten op een computer

    Mvg
  • October 2018 aangepast
    Is te vinden bij instellingen op iPhone of iPad. Helemaal boven waar je eigen account staat.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je moet eerst als gezinshoofd een Creditcard toevoegen, dit is de vereiste om gezinsdelen te starten.
  • Mijn plus-dochter heeft dit achter mijn rug allemaal in orde gebracht :-)
    Ze is trots dat ze 'gezinshoofd' is op haar eigen iPhone.

    Ik heb jullie berichten gevolgd maar gezien ik geen gezinshoofd ben kan ik geen mensen toevoegen

    Hopelijk zal die tiener dochter het ooit eens uit haar bol halen en mij gezinshoofd maken :smile:

    Bedankt voor de info

    Mvg
  • QuintenQuinten    Moderator
    De maker van het gezin kan enkel gezinshoofd zijn. Alle anderen zijn enkel ouder/voogd. Je moet het weer breken, de creditkaart van haar account halen en dan jezelf als gezinshoofd maken door anderen toe te voegen, je moet wel een creditkaart eerst toevoegen aan jouw account.
Log In of Registreer om te reageren.