Gegroepeerde notificaties in iOS uitschakelen toegangsscherm

Ik heb een IPhone SE. na de update met IOS 12 worden de berichten zoals e-mails gestapeld.
Ik wil graag alles onder elkaar blijven zien. ik heb bij instellingen - berichtgeving - Mail - sta berichtgeving toe aanstaan. daar heb ik ook bij Opties: Meldingen groeperen uit staan. Maar toch ontvang ik gestapelde meldingen van bv Mail 10 niet uitgevouwen.
Bij Meldingen bij mail account heb ik gekozen voor Toegangsscherm en Stroken blijvend. omdat bij Berichtencentrum hij anders bij iedere mail een melding doet naar mijn Polar Loop.
Waarom lukt het mij niet om gewoon zoals bij IOS 11 alle berichten (e-mail - tel - App enz) alles uitgevouwen onder elkaar op mijn toegangsscherm te krijgen.

Reacties

  • October 2018 aangepast
    Ik heb de settings die jij beschrijf bij mijzelf ingesteld, maar dan worden de mail notificaties niet meer gegroepeerd.
    Je gebruik wel de standaard mail app en heb je de laatste IOS versie 12.0.1?
    Misschien help het om de notificaties voor de mail een keer helemaal uit te zetten, en opnieuw aan te zetten.

    'Waarom lukt het mij niet om gewoon zoals bij IOS 11 alle berichten (e-mail - tel - App enz) alles uitgevouwen onder elkaar op mijn toegangsscherm te krijgen.'
    Apple is (was) heel goed in het bedenken wat de gebruiker wil, maar in dit geval hebben ze het niet helemaal goed gedaan.
    Het had beter geweest, dit is mijn mening, als ze de instelling uit hadden laten staan en de mogelijkheid te geven om deze aan te zetten per app ipv andersom, of in ieder geval een optie om alles te gelijk uit te zetten.
  • Goedemorgen Jemmie, ik heb de laatste update IOS versie 12.0.1. en ik heb de app (blauw met het witte envelopje) Mail Apple.
    Ook alles opnieuw ingesteld, zover ik denk dat dit kan. Helaas krijg ik nog steeds alle mail berichten gestapeld.
Log In of Registreer om te reageren.