Mail niet gedownload van de server

Dag,
Sinds enige tijd na ios 11 verdwijnen na enige weken mijn emails van de ipad. Op de grote computer blijven ze wel staan. Wat kan ik doen om het te verhelpen.

Reacties

  • Weet jij hoe de mail account op de Mac en iPad ingesteld zijn, via IMAP, POP. Op de iPad kun je dit zien in Instellingen | Accounts en wachtwoorden en vervolgens op het mail account te klikken.

    Op de grote computer (er van uitgaand dat het een Apple is) door naar mail te gaan en vervolgens naar voorkeuren (⌘ , ) en dan naar Accounts te gaan, in de linker kolom zie dan je mail account staan en daar onder staat IMAP of POP.
  • Mijn grote computer is geen apple maar word bestuurd door mictosoft
  • Welk programma gebruik je voor mail op de computer?

  • October 2018 aangepast
    Wat een oorzaak kan zijn is dat op de iPad een limiet van aantal dagen dat de mail op de iPad blijft staan is ingesteld.
    Dit kun je zien in 'Instellingen | Accounts en wachtwoorden' het account van de mail aanklikken en dan staat er 'Synchr. e-mail' staat deze ingesteld op een aantal dagen
  • Op de grote computer gebruik ik outlook
    Emails worden soms wel en soms niet verwijderd. Maar meestal wel.
  • Had je mijn laatste vraag ook gezien?

    Wat een oorzaak kan zijn is dat op de iPad een limiet van aantal dagen dat de mail op de iPad blijft staan is ingesteld.
    Dit kun je zien in 'Instellingen | Accounts en wachtwoorden' het account van de mail aanklikken en dan staat er 'Synchr. e-mail' staat deze ingesteld op een aantal dagen
  • Ja, dat heb ik gecontroleerd. Bij mij staat verwijder nooit
  • October 2018 aangepast
    Volgens mij kun je op de computer gaan naar het Configuratie scherm kiezen voor mail (of e-mail) en vervolgens op het mail account klikken, daar zou POP of IMAP moeten staan. Ik heb geen Windows computer dus ik weet niet zeker of dit juist is.

    En hoe staat de iPad ingesteld, POP of IMAP, dit kun je zien in Instellingen | Accounts en wachtwoorden en vervolgens door op het mail account te klikken.
  • Ja, die vraag heb ik gezien. Mails worden niet automatischverwijderd
Log In of Registreer om te reageren.