OS X Mavericks installatie geeft foutmelding

February 2014 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Hallo allemaal,

Gisteravond heb ik de moed bij elkaar verzameld om Mavericks te installeren. Toen ik het wilde installeren gaf mijn macbook pro aan dat hij niet verder kon met de installatie, omdat mijn harde schijf beschadigd zou zijn (kan niet het geval zijn, want ik heb er voorgaand geen problemen mee gehad). Vervolgens kon ik ook niet meer terug. Ik kon kiezen tussen time machine backup terug zetten, schijfhulpprogramma etc (oftewel os x hulprogramma's). Ik heb toen geprobeerd een back up vanaf de time machine terug te zetten, maar toen kon hij mijn harde schijf niet vinden, dus daar kwam ik ook niet mee verder.

Uit pure frustratie een clean install gedaan. Toen gaf hij gelukkig aan dat ik een backup terug kon zetten. Toen dacht ik het probleem verholpen te hebben......Echter gaf hij aan dat de back up niet terug kon, omdat de software op de time machine nieuwer was dan wat nu op de macbook staat. Ik moet eerst de software bijwerken, stond er. Dus nu ben ik weer terug bij af, aangezien het bijwerken van de software juist het probleem veroorzaakt heeft.

Ik heb een macbook van september 2009. Hier stond de versie van voor snow leopard op. Heb de versies steeds netjes bijwerkt tot aan snow lion toe. Ik heb hier echter geen backups van, aangezien ik dacht dat dat middels een time machine beackup geregeld zou zijn.

Weet iemand raad?

Alvast bedankt.
Log In of Registreer om te reageren.