Bibliotheek laadt niet uit iTunes

Vanochtend OS Mojave geïnstalleerd, maar nu blijkt mijn Apple TV 2e generatie geen bibliotheek meer te vinden in iTunes! Allebei op zelfde wifi netwerk. Iemand enig idee?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Heb je al beide toestellen eens herstart?
    Ook eens op de Apple tv het apple id verwijderd en toegevoegd.
    Op de mac, best eens kijken naar iTunes ▸ Voorkeuren... ▸ Delen
  • Hallo, dank voor je reactie! Ja, meerdere keren herstart, apple ID's verwijdered en terug gezet, ja, ook gedaan! M'n Macbook terug gezet naar High Sierra en nu werkt het daarop wel. Dus waarschijnlijk met Mojave geen ondersteuning meer. Krijg op de iMac in iTunes ook een foutmelding, wordt niet ondersteund, als ik de Apple TV wil gebruiken om af te spelen. Jammer, maar helaas dus!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Er is wel nu een kleine update uitgebracht met 'bugfixes' voor de Apple TV. Wie weet helpt dat.

    Het beste installeer je even Mojave dan op een externe schijf om het te testen. Zodat je jouw gegevens niet kwijt bent.
  • Dank je! Gedaan, helaas, zelfde probleem blijft! Ook gedaan en een 'clean install' uitgevoerd, helaas, geen verschil! Heb geduld, voorlopig werkt het op m'n Macbook!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik weet niet direct een oplossing. Ik laat deze discussie nog open, mocht ik de oplossing tegen komen, of iemand anders een oplossing weten.
Log In of Registreer om te reageren.