AirPlay 2 werkt niet goed

Hoi

Ik heb een Sonos one deze is gekoppeld aan een boost,, dit werkt verder allemaal prima via de sonos app op mijn iPad pro 9,7 en op mijn iPhone 6.

Sinds AirPlay twee is uitgebracht heb ik diverse apps via AirPlay twee geprobeerd echter als ik dit via de iPad Pro 9,7 doe werkt dit perfect maar met de iPhone 6 valt constant het geluid weg.

Zowel de iPad als de iPhone hebben de laatste versie van iOS.

Hebben jullie enig idee waarom het met de iPad wel werkt en met de iPhone niet?

Alvast hartelijke dank

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Dat is wel heel vreemd, kan je eens de iPhone backuppen via iTunes en dan ook herstellen? Backuppen: https://www.appletips.nl/een-iphone-ipad-of-ipod-reservekopie-maken-via-itunes/
    Herstellen: https://www.appletips.nl/iphone-ipad-of-ipod-touch-herstellen-via-dfu-of-recovery-mode/
  • Dank voor je reactie nu even geen tijd, maar ik laat het nog weten.
  • Bij mij ook problemen; op iOS werkt alles perfect, maar iTunes op m'n iMac doet raar sinds ik de Express geüpdate heb. Bij het zoeken naar de express duurt het ellenlang. En als die eenmaal gevonden is en aan het spelen is stopt iTunes bij het sluimeren van de Mac. Dit was voorheen nooit. Bij het schakelen naar een ander account op de Mac ook......
    Tevens is de iOS app REMOTE onbruikbaar na het schakelen en/of sluimeren....
    Misschien dat ik de Express downgrade.....
  • QuintenQuinten    Moderator
    Welke versie van Mac heb je? Kan je de Express eens resetten naar fabrieksinstellingen.
  • Beste Quinten
    Ik heb het herstel uitgevoerd via iOS omdat ik op dit moment geen laptop voor handen heb, weet niet of dit veel uitmaakt?
    Helaas heeft deze actie niet mogen baten.
  • Nog een toevoeging met een iPhone 5S geprobeerd en dezelfde problemen als met de iPhone 6.
  • Ik heb gisteren een update gekregen voor een airport-express in mijn wifi netwerk met bijwerking voor Airplay!
    Herstarten van het netwerk was wel nodig na de update...
  • @Quinten : zojuist gedaan, geen resultaat.
    Ook iTunes op iMac opnieuw geïnstalleerd, maar helaas...
  • Gisteren een update van Sonos maar helaas geen verbetering, iemand nog ideeën/suggesties??
Log In of Registreer om te reageren.