Updaten mislukt in Appstore
Hallo,
Nadat ik met behulp van Apple helpdesk mijn Apple ID heb gewijzigd, kan ik geen app's updaten. Het gaat om de App's op mijn Macbook zoals Pages, Keynote, etc. Ik krijg telkens de volgende foutmeldingen;
'Deze update is niet voor deze Apple ID beschikbaar omdat de update is gekocht door een andere gebruiker, of omdat er een restitutie is gegeven voor het artikel of het artikel was geannuleerd'
'Er is een fout opgetreden in de App Store. Probeer het later opnieuw'
Ik begreep detijds van de Apple support-medewerker dat met de nieuwe ID alles goed zou werken. Er is geen andere gebruiker dan ik.
Wat is de oorzaak en hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor de tips en advies.
Nadat ik met behulp van Apple helpdesk mijn Apple ID heb gewijzigd, kan ik geen app's updaten. Het gaat om de App's op mijn Macbook zoals Pages, Keynote, etc. Ik krijg telkens de volgende foutmeldingen;
'Deze update is niet voor deze Apple ID beschikbaar omdat de update is gekocht door een andere gebruiker, of omdat er een restitutie is gegeven voor het artikel of het artikel was geannuleerd'
'Er is een fout opgetreden in de App Store. Probeer het later opnieuw'
Ik begreep detijds van de Apple support-medewerker dat met de nieuwe ID alles goed zou werken. Er is geen andere gebruiker dan ik.
Wat is de oorzaak en hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor de tips en advies.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties