Apple Mail wil niet meer uitprinten

Sinds ik de laatste versie van IOS Mojave Beta op mijn iMac heb geïnstalleerd kan ik mijn in Apple mail binnengekomen mails niet meer uitprinten. Documenten opgeslagen op mijn iMac laten zich wel uitprinten.
Hoe los ik dit probleem op?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    August 2018 aangepast
    Dat is een bug!

    Op het Apple Developer Beta Forum staat daar een topic over. Dien een bug report in met de Apple Bug Reporter als je een Developer Beta gebruikt of met de Feedback app als je een publieke Beta gebruikt.

    Als je Beta besturingssystemen gebruikt moet je altijd rekening houden met zulke bugs. Maar dat heb ik je al uitgelegd in jouw vorig topic over macOS Mojave Beta bugs.
  • bedankt en ....... ga ik doen
  • timoshatimosha    Moderator
    August 2018 aangepast
    Ja, doe dat. :)

    Het is in ieder geval beter om macOS Mojave Beta te installeren op een aparte partitie of een extern medium. Zo kan je altijd terugvallen op een goed werkende versie van macOS.

    Er zitten trouwens nog een paar zware bugs in Mojave Beta. En ook nog een hoop minder kritieke grafische en Finder/Safari/Dock bugs. Succes verder met de Beta tests. :)
  • timoshatimosha    Moderator
    Het probleem is niet opgelost in Mojave Dev Beta 6 (en Public Beta 5). Apple geeft een waarschuwing in de release notes van Dev Beta 6 dat afdrukken helemaal niet meer mogelijk kan zijn:


  • ter info:
    na installatie van IOS Mojave Beta 6 zijn mijn Canon en Dymo printer problemen opgelost
  • timoshatimosha    Moderator
    Dan kan er een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.