Ik kan mijn iMac niet meer opstarten uit sluimerstand

Hallo allen,
mijn iMac geladen met IOS Mojave versie 10.4 Beta start niet meer op uit de sluimerstand. Ik start mijn iMac nu op uit de sluimerstand door de aan/uit knop langere tijd vast te houden met als gevolg dat mijn iMac geheel wordt uitgezet. Daarna kan ik mijn iMac weer normaal opstarten. Wie kan mij vertellen hoe ik mijn iMac het beste kan opstarten uit de sluimerstand zonder het toestel geheel uit te zetten.

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    macOS 10.14 Beta bevat nog veel bugs en dit zal er ook wel een zijn. Ik heb een gelijkaardige bug met macOS 10.14 Developer Beta 4. Deze installatie staat op een externe Thunderbolt SSD, aangesloten aan een iMac, en die laat zich niet herstarten. Ik moet de iMac eerst uitzetten en dan herstarten met ⌥ ingedrukt.

    Op een MacBook Pro met dezelfde Beta zijn die problemen er niet. We zullen moeten wachten tot de bugs opgelost worden in de volgende Beta's. Zulke probleempjes zijn inherent aan Beta software.
  • Bedankt voor je snelle reactie Timosha, het is precies zoals je het zegt. Ook op mijn MacBook Pro werkt de beta versie perfect.
    Ik wacht het af totdat alle mogelijke bugs zijn opgelost voor iMac.
  • timoshatimosha    Moderator
    Als ik de iMac van de interne SSD met macOS High Sierra opstart werkt alles perfect. Het is dus wel degelijk een bug. Ik heb dan ook een bug report ingediend.
  • Bedankt voor je aktie

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.