contacten verdwenen na update naar High Sierra

Na de update naar High Sierra zijn mijn contacten verdwenen uit de groep "alle contacten", ze zijn wel zichtbaar in de zelf aangemaakte groepen. ook in de slimme groepen worden geen contacten getoond.
Ik heb al geprobeerd om contacten op mijn iMac uit te schakelen (via systeemvoorkeuren/icloud) en terug in te schakelen na herstart. maar dit haalt niets uit. Nochtans op mijn iPad en iPhone en via de website werkt alles correct.
Het eigenaardige is dat op mijn iMac mijn ik-kaart verdwenen is als enigste van alle contacten.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? alvast bedankt!

Reacties

  • Ik zou trachten te zorgen dat iCloud, door een verandering op de contacten in iPad of iPhone, synchroniseert met je computer. Je kan een fake-contact aanmaken .. Dan zou je iets moeten zien in contacten op computer, misschien alles ok. Dan kan je fake terug verwijderen...
    Ik zou dat niet proberen via de computer want dan denkt iCloud misschien dat dat de correcte versie is en gaat omgekeerd alles synchroniseren naar iPad en iPhone...
  • Ik heb hetzelfde probleem, op de Mac zijn mijn contacten verdwenen, in de iCloud en de iPhone staan ze nog. Pogingen om ze terug te zetten vanaf de iCloud, de iPhone, TimeMachine leveren geen resultaat op, en het vreemdste vind ik dat als ik handmatig nieuwe contacten toevoeg deze niet blijven staan maar ook weer verdwijnen.
    Ik denk dat dit sinds de een-na-laatste update van High Sierra speelt (juni/juli?), maar dat weet ik niet zeker.
Log In of Registreer om te reageren.