e mail account aanmaken in outlook for mac

beste mensen ik heb office for mac 2011 geïnstalleerd op een nieuwe mac met de nieuwste high siërra .het aanmaken van een email account in outlook lukt niet .
heeft iemand hier ervaring mee of een idee hoe het wel moet dan hoor ik het graag heel veel dank alvast

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    July 2018 aangepast
    Als het een mail account is dat tweestaps verificatie vereist gaat dat niet lukken in het antieke Outlook 2011. Met Outlook 2016 kan dat wel. Er zijn trouwens nog wat beperkingen met Outlook 2011 in macOS High Sierra. Het is in ieder geval beter om Outlook 2016 te gebruiken met High Sierra (en later Mojave).

  • July 2018 aangepast
    het aanmaken van een email account in outlook lukt niet .

    Wat lukte niet? en wat voor foutmelding krijg je?

    Het is in ieder geval beter om Outlook 2016 te gebruiken met High Sierra (en later Mojave).

    Advies van Timosha is wel goed, maar dan zou ik dan wel even wachten.

    Binnenkort komt Office 2019 for Mac uit.

    Andere bron.

    FAQ: Office 2019 is coming; here's what you need to know.

    Microsoft Office 2019 preview voor Mac laat je gefocust werken.

    Microsoft geeft voorproefje van Office 2019 voor Mac.


    Zelf heb ik Office 2011 for Mac geïnstalleerd op een MacBook Pro met High Sierra 10.13.4.
    Heb een @ icloud dot com, een @ outlook dot com & een @ eigengekozennaam dot nl toegevoegd.
    Alle drie account werkt prima, af en toe hangt Outlook dan voor een paar seconden.

    Op een iMac heb ik Office 2016 for Mac.
    Op dat MBP heb ik af en toe Word, Excel nodig. De licentie van Office 2011 for Mac heb ik nog.
    Binnenkort komt Office 2019 for Mac uit.
    Heb dus geen zin om nu nog een ander Office 2016 for Mac aan te schaffen.

    Maar in principe werkt Office 2011 for Mac met High Sierra wel.
  • timoshatimosha    Moderator
    July 2018 aangepast
    Microsoft Office 2011 for Mac werkt wel alleen is Outlook 2011 blijven hangen in de MobileMe tijd.

    Apple heeft met invoering van iCloud MobileMe SyncServices verwijderd. Microsoft heeft dan een eigen versie van SyncServices ingebouwd in Outlook 2011 en dat veroorzaakt soms/vaak problemen.

    My five cents. Succes verder. :)
Log In of Registreer om te reageren.