Beutooth apparaten werken niet meer na ios versie 11.??

Mijn Philips ort 7500 radio is niet meer te benaderen, de app is achterhaald ok. een lightnining adapter van mijn dochter werkt ook ineens niet meer. Een belkin toetsenbord blijkt niet te werken op een iPad 4, dat kan ik nog snappen als hij daar niet voor gemaakt is. Hoe krijg ik audio bluetooth adapters wel gewoon gekoppeld?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Op de iPhone kan je eens naar instellingen gaan ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen.

    Verwijder eens een reeds gekoppeld toestel uit je gekoppelde apparaten en voeg deze opnieuw toe. Sommige boxen of hoofdtelefoons hebben een mini opslag, waar ze tot 100 toestellen kunnen in bewaren. Dit kan ook vol geraken (met de zelfde iPhone). En dan moet je het toestel zelf resetten.

    in verband met een lightning adapter: Elke gelicenceerde MFI-fabrikant (made for iPhone) betaald per kabel een klein bedrag aan Apple (enkele dollars). Reken daarbij de kost voor het kabeltje te maken/marketing/transport/importtax/belastingen bij en dan kom je aan een kabeltje dat meer dan 8 euro kan kosten (gemiddelde prijs van veel valse kabels/adapters in diverse winkels). Apple blokeerd daarom kabels die afwijken op interne volgende punten: Onregelmatige stroom toevoer, geen communicatie met de chip in het kabeltje, kabel probeerd toegang tot toestel te krijgen zonder reden. Verder zijn er nog veel externe kenmerken.

    https://support.apple.com/nl-be/ht204566
Log In of Registreer om te reageren.