Ik kan mijn Photoshop niet meer openen omdat de werkschijven vol zijn

Hi!

Wie kan mij helpen? Ik was ik Photoshop bezig en toen kreeg ik de foutmelding. Dat Photoshop niet kon initialiseren omdat de werkschijven vol zijn. Ik heb al op Google rondgekeken of er iemand was met het antwoord. Maar elke keer moet je al in het programma zitten voordat je dit kan doen. Maar ik krijg dus het hele programma niet meer geopend. Ik kan ook niet vinden waar ik eventueel mijn werkschijf kan vinden, zodat ik deze op kan schonen. Heb Photoshop al verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Heb m'n computer al opnieuw opgestart. Heb met shift+alt+cmd geprobeerd om opnieuw op te starten, werkt ook niet.

Wie zou mij kunnen helpen? Ik heb het veel nodig voor m'n werk, dus dit is wel een probleem..

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Gebruik je de laatste versie van Photoshop, ook de legale versie? De werkschijven kunnen jouw harde schijf zijn, dat vol is met caches maar kan ook wijzen op zijn maximale ruimte dat hij met caches kan vullen bereikt is en dat hij ze niet meer kan verwijderen. Standaard staat dit op 30GB.

    - Je kan eens via het programma'tje schijfhulpprogramma je schijf controleren met Schijf-EHBO.
    - Je kan Photoshop opstarten met de toetsen Alt ⌥ + Ctrl + Shift ⇧ ingedrukt. Dit herstelt alle instellingen van Photoshop terug naar de standaard.

    verder kan ik je aanraden om eens Photoshop te verwijderen en opnieuw toe te voegen, als je het Adobe CC pakket gebruikt.
Log In of Registreer om te reageren.