safari synchroniseert niet tussen devices

wijzigingen in mijn bladwijzers worden niet gesynchroniseerd tussen mijn devices. Alle iCloud-settings staan actief. Ik heb deze uit en weer aan gezet maar geen resultaat. Ook via Debug in Safari geprobeerd een sync te forceren, maar ook dit was niet succesvol.
Wanneer ik via iCloud de bladwijzers te herstellen dan zegt iCloud dat hij geen archief kan vinden.
Heeft iemand een idee wat ik nog meer kan proberen om de synchronisatie van mijn Safari bladwijzers weer te laten werken?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Uit en inschakelen is vaak niet voldoende, eens het account verwijderen van het toestel en opnieuw toevoegen help zeker, kijk ook of je op alle aangesloten toestellen de laatste software hebt.
  • Alle toestellen hebben de laatste iOS of macOS. Ik heb mijn account verwijderd van mijn MacBook en mij weer aangemeld maar ook dit heeft niets opgeleverd. De bladwijzers worden niet gesynchroniseerd terwijl alle andere zaken als notities, documenten etc. wel keurig worden gesynchroniseerd.
  • Zal deze link of deze jou verder helpen?

  • QuintenQuinten    Moderator
    Indien je een Mac hebt kan je eens een 2de account aanmaken op jouw toestel met Administrator rechten en daar opnieuw inloggen met iCloud, controleer daar of het lukt. Mocht het niet zo zijn. kan je best Apple contacteren omdat dit een probleem is met de synchronisatie van iCloud. Zie https://getsupport.apple.com (Apple ID ▸ iCloud, FaceTime en Berichten)
Log In of Registreer om te reageren.