iCloud drive betanden niet meer op iPhone 8

heb deze uitgeschakeld op iphone 8 omdat ik dacht dat dit het probleem was omdat de icloud drive bleef hangen, nu dat is blijkbaar opgelost.
Maar nu kan ik de bestanden niet meer op m'n iphone ophalen/zetten.
Hoe kan ik dit oplossen ?


Reacties

  • March 2018 aangepast
    iPhone zegt dat alles nog niet gekopieerd werd naar de "iCloud" zelf.
    Staat dus nog wel in iClouddrive kopie op uw iPhone. Wanneer je nu iClouddrive op iPhone uitschakelt wordt die folder-kopie gedumpt.
    Wanneer je daarna terug iClouddrive inschakelt maakt hij een kopie vanuit de iCloud zelf dus zonder de documenten die nog niet gekopieerd waren...
    Staan die bestanden ook nog ergens anders op uw iPhone is er geen probleem, dan kan je dat rustig doen. Daarna die bestanden terug netjes in iCloud folder droppen.
    De drive die je ziet is een folder-kopie niet altijd exact wat op de iCloud staat.
    Zo heb ik het tenminste begrepen.
  • @theo , dus al ik de bestanden zie op m'n iPhone wil dat nog niet zeggen dat ze op de iClouddrive op iPhone staan ? Maar het is toch de bedoeling bij iClouddrive dat je bestanden kan bekijken op elk toestel en openen, maakt niet uit waar je ze in de iClouddrive zet. Het is toch niet de bedoeling dat je alles op elk toestel zet wat is dan het nut van de iClouddrive ? Het zijn bestanden die ik op de iClouddrive van de Imac heb gezet. Of zie ik dit fout ?
  • Klopt dat is de bedoeling, maar niet elke seconde..... Je moet iCloud wel de tijd geven om op al je toestellen een kopie te zetten. Gooi een dik bestand in de iClouddrive op je iPhone.....dan kan het best enkele tientallen seconden duren vooraleer hij staat op de iClouddrive kopie op je iPad. Net zoals synchronisatie van Agenda, contacten enz.
  • ha toch
    uiteraard en normaal.
    Maar deze bestanden stonden er al dagen/weken op, kreeg ze gewoon niet op iphone.
    Wat zou hier dan de oorzaak van zijn ?
Log In of Registreer om te reageren.