Ik zoek een program om advertenties te blokkeren voor safari

Welk programma kan ik het beste gebruiken om de reclame om Youtube te blokkeren , of zit er in apple software een program, en waar vind ik dat.
Graag uw hulp

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Binnenkort komt Google Chrome uit met een Content-Friendly AddBlocker, net zoals er nu in Safari 11 al zit (een extensie die video reclames kan mutten of pauzeren op webpagina's). Maar het is en beetje aan jou zelf om een adblocker te vinden. Op deze pagina vind je een lijst met extensies van Apple Safari https://safari-extensions.apple.com

    Ik raad je aan om eigenlijk geen blokker te installeren. Het is namelijk door die inkomsten dat heel veel websites zoals Appletips zelf weten te overleven. Door er geen te installeren draag je bij om goede content te kunnen maken.
  • Ge hebt gelijk, ik ga er geen installeren, en zeker niet voor appletips, toch bedankt
  • Dergelijke programma’s – materiaalblokkeringen of content blockers genoemd – zijn verkrijgbaar via de Safari Extensions Gallery. Dat is de pagina die al hierboven door Quinten werd aangehaald. Deze pagina is eveneens te bereiken via de menubalk van Safari (Safari > Safari-extensies…). Twee van de op deze pagina getoonde content blockers kan ik persoonlijk aanbevelen: AdGuard AdBlocker en uBlock Origin. AdGuard AdBlocker maakt gebruik van Safari’s content blocking API, is zeer overzichtelijk en daardoor bijzonder makkelijk en eenvoudig te bedienen. uBlock Origin is een van de meest gebruikte content blockers en biedt meer mogelijkheden, is daardoor echter ook iets onoverzichtelijker en ingewikkelder in de bediening.
Log In of Registreer om te reageren.