Kan de voorwaarden niet accepteren
Wie kan me helpen met het volgende probleem,
Het volgende. ik heb een ipad 2 . die heeft de laaste ios versie erop 9.3.5.
Het scherm is vervangen en heb hem via itunes geupdate.
Het volgende probleem is dat als ik hem aan zet dan kan ik hem instellen taal. code en inlog gegevens. Dan kom ik bij het volgende probleem. Ik kom nu bij de voorwaarden deze moet ik op akkoord drukken maar kan drukken wat ik wil, maar gebeurt niks. Wat zo dat kunnen zijn. Ik heb al een paar keer een soft reset gedaan en een paar x een hard reset, maar blijf elke keer daar ophangen. Heb jij evt een oplossing. Ik hoor graag een reactie van je terug.
MVG Henry
Het volgende. ik heb een ipad 2 . die heeft de laaste ios versie erop 9.3.5.
Het scherm is vervangen en heb hem via itunes geupdate.
Het volgende probleem is dat als ik hem aan zet dan kan ik hem instellen taal. code en inlog gegevens. Dan kom ik bij het volgende probleem. Ik kom nu bij de voorwaarden deze moet ik op akkoord drukken maar kan drukken wat ik wil, maar gebeurt niks. Wat zo dat kunnen zijn. Ik heb al een paar keer een soft reset gedaan en een paar x een hard reset, maar blijf elke keer daar ophangen. Heb jij evt een oplossing. Ik hoor graag een reactie van je terug.
MVG Henry
Reacties
- Sluit de iPad aan op de computer met iTunes actief.
- zet de iPad uit.
- Houd vervolgens de sluimerknop(aan/uitknop) en thuisknop ingedrukt.
- Vanaf je het Apple logo ziet verschijnen laat je onmiddellijk de sluimerknop los, maar blijft de thuisknop ingedrukt.
De iPad staat nu in DFU modus. Het kan zijn dat het niet de eerste keer lukt, daarvoor is wat oefening voor nodig.
Maar hij komt niet verder dan voorwaarden die ik moet accepteren . Moet je op klikken maar er gebeurt niks grrr.
Loop nu ff vast wat het kan zijn . Help alsjeblieft
Thnx voor je hulp in ieder geval