Kan de voorwaarden niet accepteren

February 2018 aangepast in iOS 10 of eerder
Wie kan me helpen met het volgende probleem,
Het volgende. ik heb een ipad 2 . die heeft de laaste ios versie erop 9.3.5.
Het scherm is vervangen en heb hem via itunes geupdate.
Het volgende probleem is dat als ik hem aan zet dan kan ik hem instellen taal. code en inlog gegevens. Dan kom ik bij het volgende probleem. Ik kom nu bij de voorwaarden deze moet ik op akkoord drukken maar kan drukken wat ik wil, maar gebeurt niks. Wat zo dat kunnen zijn. Ik heb al een paar keer een soft reset gedaan en een paar x een hard reset, maar blijf elke keer daar ophangen. Heb jij evt een oplossing. Ik hoor graag een reactie van je terug.
MVG Henry

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Jammer maar helaas, is het de laatste tijd vaak van dat, de enige oplossing is dan een DFU uitvoeren https://www.appletips.nl/iphone-ipad-of-ipod-touch-herstellen-via-dfu-of-recovery-mode/
  • Thnx ga ik dat proberen laat het weten of het gelukt is.
  • Hoe moet ik dat precies doen laat het me ff weten
  • Heb het geprobeerd wat er boven in de link staat maar krijg het niet voor elkaar
  • QuintenQuinten    Moderator
    April 2018 aangepast
    De tekst in het artikel werkt op de seconden. Maar eigenlijk kan je het volgende ook volgen.
    - Sluit de iPad aan op de computer met iTunes actief.
    - zet de iPad uit.
    - Houd vervolgens de sluimerknop(aan/uitknop) en thuisknop ingedrukt.
    - Vanaf je het Apple logo ziet verschijnen laat je onmiddellijk de sluimerknop los, maar blijft de thuisknop ingedrukt.

    De iPad staat nu in DFU modus. Het kan zijn dat het niet de eerste keer lukt, daarvoor is wat oefening voor nodig.
  • Oké gaan we weer proberen thnx al vast
  • Dit geprobeerd .
    Maar hij komt niet verder dan voorwaarden die ik moet accepteren . Moet je op klikken maar er gebeurt niks grrr.
    Loop nu ff vast wat het kan zijn . Help alsjeblieft
  • QuintenQuinten    Moderator
    Dan is de enige optie nog dat je zelf naar een Officiele apple hersteldienst stapt met je probleem. Zij kunnen met Apple overleggen wat ze kunnen doen. Eventueel is dat je een nieuw toestel krijgt.
  • Oké ja dat ga ik dan proberen. Maakt niet uit hoe oud het toestel is . Je kunnen dus dan een nieuw toestel leveren .
    Thnx voor je hulp in ieder geval
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het maak niet uit welk iPad het is. Maar de eventuele kost zal hoog liggen (ik schat 200-300 euro) en daarvoor kan je beter een nieuwe iPad kopen.
  • Na lang klooien is het gelukt. Je moest 3 x tikken op het scherm en dan inzoomen. En dan op akkoord klikken . En voilla hij doet het. Thnx in ieder geval .
  • QuintenQuinten    Moderator
    Vrij omslachtig, maar goed dat het is gelukt, hierbij een slotje.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.