wijzigen bevestigingsmail iCall

February 2018 aangepast in Algemeen
Op een of andere manier conflicteert gmail met iCall. Bij een agenda verzoek van een externe persoon, bevestigd iCall niet met het door mij gekoppelde mailadres aan iCall, maar met een gmail adres van een gmail account die in Apple mail voorkomt. Hoe kan ik dit ontkoppelen?

Is het ook mogelijk, dat altijd de mail account, waarop het verzoek binnenkomt, de afspraak bevestigd. Zodat externen de bevestiging krijgen dat de juiste persoon de afspraak heeft genoteerd. In plaats van een onbekende vereniging, waarvan ik als vrijwilliger de gmail beheer. En voor de vereniging vice versa uiteraard.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Jouw vragen zijn me vrij onduidelijk (vage omschrijving).

    Wat ik uit je eerste vraag opmaak, is dat je jouw gmail account ook aan je Apple account is gekoppeld en dus een uitnodiging bij het verkeerde account terecht komt. in http://appleid.apple.com, kan je alle gekoppelde accounts beheren, het zal best zijn het daar te verwijderen.

    Jouw tweede vraag, is me iets te moeilijk om te begrijpen. Als je wilt, mag je hem altijd eens hertypen.
  • Een tweede poging :-) Via de link van jou Quinten kom ik uit bij beheer je Apple ID. Onder Apple ID staat mijn eigen mail adres. En dat ik bereikbaar ben op dat zelfde mail adres en de mailadressen met extensies me.com en icloud.com. Nergens staat daar een gmail adres vermeld. Dus er valt niets te ontkoppelen.

    Het probleem. Ik krijg via mijn eigen mail adres agenda verzoeken binnen. Als ik de agenda verzoeken bevestig, dan krijgt de persoon die mij het agenda verzoek gestuurd heeft, een bevestiging van een gmail adres. Ik heb dit adres nooit (bewust) gekoppeld. Ik wil dat uitsluitend mijn eigen mail de bevestiging geeft.
  • Ergens in de instellingen van Mail kan je kiezen via welke account berichten vertrekken, zou dat een invloed kunnen hebben ?
    Het staat volgens mij onder "nieuwe berichten" maar heeft instellingen die ook gelden voor antwoorden.
Log In of Registreer om te reageren.