Dock onderaan Ipad

Sinds de nieuwe update is de grijze balk (dock) onderaan de Ipad soms zomaar weg. Als ik Ipad opnieuw start, staat de dock er weer. Bij Amac hadden ze dit nog nooit gezien. Waarom verdwijnt de dock met apps opeens?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Kan je me eens zeggen over welke iPad dit gaat? En het besturingssysteem is dat iOS 11.2.2? Ook wanneer je de iPad draait?

    Gebruik je grotere letters?
    Instellingen > algemeen > toegankelijkheid > grotere tekst.
  • January 2018 aangepast
    Het gaat om de Ipad Air 2. Nu gebruik ik inderdaad 11.2.2. Maar vanaf 11.0 had hij dit.
    Nee, die gebruik ik niet. Gewoon formaat
  • QuintenQuinten    Moderator
    Het simpelste wat ik kan zeggen is dat je na een herstart het opgelost is. (de thuisknop en sluimerknop samen inhouden tot je het Apple logo ziet).
  • Dat heb ik al meerdere keren gedaan, maar helaas is dat niet de oplossing.
  • Ik heb hetzelfde probleem. Ipad 2017. Software IOS 11.2.2. Als ik de ipad in portrait stand draai staat hij er wel maar half en niet onderaan het scherm. Draai ik terug in landscape stand dan is hij weer verdwenen. Met Opnieuw opstarten komt de dock terug.
  • QuintenQuinten    Moderator
    @Silvia1980, dan raad ik je aan de iPad aan te sluiten aan je computer, een backup te maken met iTunes en als dat voltooit is kan je de iPad herstellen en de back-up terug plaatsen, hopelijk helpt dit.
  • Dat heb ik ook al gedaan. En toch blijft het probleem.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ik hou deze discussie open, mocht ik iets vinden, dan geef ik het je door.
Log In of Registreer om te reageren.