Muziek verdwenen

January 2018 aangepast in Apple Music
hey ik heb een vraagje,

ik had op me iphone allemaal muziek staan (eigen beats en dergelijke) en alles is spontaan verwijderd zelfs na het terugplaatsen van de laatste reserverkopie, (normaliter kan ik ook zo meteen de muziek overzetten) maar ik baal er nou van er staan nummers op die ik gewoon niet meer terug kan halen, omdat mijn externe hardeschijf dood is (jaja ik had meer backups moeten maken) maar ja ik vertrouwde icloud te veel. dus is er een mogelijkheid om die muziek weer op de apple iphone 6s terug te krijgen?? de laatste reserverkopie helpt niet, die itunes library.ilt ook niet. Ik ben echt radeloos.

please help:(

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Is het muziek dat je op je iPhone hebt gecreëerd? En niet op een andere plaats zoals dropbox of SoundCloud hebt geplaatst? En in iTunes al zitten grabbelen, of het toevallig niet is meegekomen. Want anders is het heel erg jammer, maar je kan het niet meer terug halen.
  • Nee niet gecreeerd op de iphone, maar gewoon op de iphone gezet, uiteindelijk
    Was de harddisk kapot, waardoor al die gedownloadex nummers waren verdwenen uit itunes (maar die nummers zijn niet aangeschaft via itunes of iets dergelinks)
  • Dus als ik bijvoorbeeld (via iamazing) een backup installeer van 2016) zal mijn muziek lijst worden bijgewerkt?
  • QuintenQuinten    Moderator
    January 2018 aangepast
    Je kan het proberen, maar een iOS-backup bevat geen fysieke muziek, enkel een lijst dat gekoppeld is aan je iTunes.
Log In of Registreer om te reageren.