Toegangsscherm iPhone X iOS 11

Hoe verwijder ik app icoontjes van mijn toegangsscherm? Ik heb ze er zelf niet opgezet en kan nergens vinden hoe ze daar zijn gekomen.

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Bedoel je de Flashlight en de camera icoontjes onderaan het scherm?
  • WesleyWesley    Beheerder
    Dat kan kloppen dat je niet het niet vindt want die optie is er niet. Het is momenteel niet mogelijk deze knoppen te verwijderen, noch aan te passen.
  • Beste Wesley, mijn maat en ik hebben beide een X. De knoppen voor de zaklantaarn en camera staan bij mij wel op het toegangsscherm en bij mijn maat niet. Vandaag 250218 beide de laatste update iOS geïnstalleerd maar nergens te vinden waar we het uit of aan kunnen zetten. Heb jij een idee??
  • Geacht forum, mijn maat en ik hebben beide een X. De knoppen voor de zaklantaarn en camera staan bij mij wel op het toegangsscherm en bij mijn maat niet. Vandaag 250218 beide de laatste update iOS geïnstalleerd maar nergens te vinden waar we het uit of aan kunnen zetten. Heb jij een idee??
  • Een beetje geduld a.u.b., de helpers op computerfora zijn vrijwilligers, die in hun vrije tijd dus naast de normale dagelijks bezigheden zoals werk, privé leven e.a. hulp bieden waar mogelijk is.

    Kijk even hier.

    The flashlight is tied to the 3D Touch feature. If you turn that off in General> Accessibility>3D Touch, then the flashlight disappears.
  • Sorry voor mijn ongeduld. Maar super bedankt voor de tip. Dat is precies wat we zochten. Nogmaals dank en excuses.
  • OK, géén probleem.
    Goed om te horen dat het probleem is opgelost & dank voor de feedback & graag gedaan.
Log In of Registreer om te reageren.