Safari vergroot afbeeldingen niet/iPhone 5s vergroot afbeeldingen niet.

December 2017 aangepast in OS X 10.11 of eerder
Hallo,

Sinds gisteravond kan ik op safari de afbeeldingen niet meer vergroten. Ik gebruik google. Met bijvoorbeeld Yahoo kan ik de afbeeldingen wel vergroot krijgen, maar met google op safari niet. Ik heb andere browsers als firefox en google chrome gebruikt en daar werk alles gewoon. Het probleem zit hem echt bij safari. Ook is dit probleem sinds gisteravond op mijn telefoon, waar ik safari gebruik. Ik heb alle tips al geprobeerd.
Mijn safari is 9.1.3 en mijn mobiel is iOS 8.3

Ik heb cookies gewist
Ik heb via ontwikkel menu gecontroleerd of afbeeldingen aan staan
Ik heb op een nieuwe gebruiker gekeken of daar alles wel werkte, maar daar kon ik nog steeds de foto's niet vergroot krijgen.
Ik heb bij het ontwikkelmenu webinfo aangezet en als ik dan op een afbeelding klik zie ik in dat schermpje deze fout

ReferenceError: Can't find variable: performance
Unrecognized Content-Security-Policy directive 'base-uri'.

Ik heb geen idee wat deze fouten betekenen. Ik heb op internet deze fouten gezocht, maar ik kreeg alleen engelse en moeilijke uitleggen te zien.
Zelf weet ik hoe ik een laptop moet gebruiken, maar voor de rest heb ik nul kennis, dus een uitleg met moeilijke termen zal ik waarschijnlijk niks van begrijpen :neutral:
De oplossing is denk ik heel moeilijk.
Ik zou elke hulp op prijs stellen :wink:

Groetjes,
Anna


Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Dit is vrij simpel uit te leggen.
    Anders dan Firefox en Google Chrome is Safari in macOS/OS X en iOS niet te updaten. Er is dus enkel een nieuwe versie samen met het besturingssysteem. Chrome en Firefox, updaten bijna iedere dag op de achtergrond.

    Jouw error heeft dus er mee te maken dat Google besloten heeft om een nieuwe technologie te gebruiken. Die helaas deze oude versie van Safari niet ondersteund.
    (Het haalt zeg maar op een veilige manier een hoge resolutie versie van een foto op van op een andere server, waardoor dit voordelig is de snelheid van de website.)

    Zelf kan je niet veel hier tegen doen, alleen maar afwachten. En er op vertrouwen dat Google oudere toestellen opnieuw zal ondersteunen. Maar daar vrees ik eerlijk gezegd voor.
Log In of Registreer om te reageren.