iTunes muziek delen met meerdere gebruikers

December 2017 aangepast in macOS 10.13 High Sierra
LS.
Ik heb met mijn zoon gedeelde muziek via iTunes (Apple Music) op de Mac (High Sierra 10.13.1)
Hij is gehandicapt en woont elders. Ik laat hem de muziek uit de store downloaden en kunnen zo gezamenlijk van onze muziek genieten.
Nu is er een probleem;
-----na het downloaden of streamen (ik weet niet wat het verschil is) staat de afbeelding van de muziek in iTunes, maar hij kan niet afspelen. De regels gaan tollen.
Ik. daarentegen, kan wel die gedownloade muziek spelen.

----- en bij luisterboeken staan voor elk boek ca. 10 exemplaren van de zelfde. Als ik er een laat vervallen, ben ik ze alle 10 kwijt.

Wilt u nog meer info, om te kunnen beoordelen wat hier aan de hand is?

Anders graag tip(s) om dit op te lossen.
Hij zit dagelijks in zijn rolstoel de meeste tijd aan de computer en gebruikt dan hoofdzakelijk iTunes.

Reacties

  • Met de muziek kan ik je niet helpen maar bij de luisterboeken is het handig om gewoon even niet bij “ alle auteurs” te kijken want de nieuwe iTunes/High Sierra heeft daar een rommeltje van gemaakt. Het beste is - ik heb honderden luisterboeken - om dat met rust te laten en hopen op een update die dit gaat verhelpen. Onder alle auteurs staan gewoon mijn luisterboeken op auteur en die mappen zijn wel goed.
Log In of Registreer om te reageren.