iCloud sleutelhanger

Hoi Wesley,
Ik kan niet inloggen via icloudsleutelhanger in apps ik heb Engelse, Duitse en Franstalige toetsenborden gebruikt, het lukt met icloudsleutelhanger zowel in IOS als OSX via de website heb jij een oplossing.
Groet
Frans

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Dag @frans_basters1234567
    Kan je jouw vraag nog eens stellen, het lijkt me momenteel vrij onduidelijk door de zinsbouw.
  • Hoi Quinten,
    Ik kan niet inloggen via icloudsleutelhanger in apps bijvoorbeeld de app van mijn pensioen uitvoerder en de app van mijn salaris verwerker, het lukt wel met icloudsleutelhanger als ik op de website van de pensioen uitvoerder en de salaris verwerker inlog heb jij een oplossing.
    Groet
    Frans
  • Beste Frans, kan het zijn dat je meerdere apparaten gebruikt? Ik stuur je even een link met veel gestelde vragen van Apple hopelijk kan je hier wat mee

    https://support.apple.com/nl-nl/HT204085
  • iCloud sleutelhanger probleem heb ik opgelost.
    Gr
    Frans
  • QuintenQuinten    Moderator
    @frans_basters1234567 ik had deze discussie gesloten, maar op vraag van, open ik deze discussie opnieuw. Zodat je jouw oplossing altijd eens mag posten.
  • Quinten,
    Ik heb het probleem opgelost door mijn iMac van half 2007 compleet leeg te maken, alles wat er opstond is gewist (dus verkoop klaar) en als nieuw Ingesteld en opnieuw OSX El Capitan te gedownload, de iMac
    is weer als nieuw gaat volgens Apple nog jaren mee en zal ook nog updates van apple krijgen., ik kan alleen geen nieuwe Os Sierra er op zetten daar is de hardware niet geschikt voor.
Log In of Registreer om te reageren.