Kan niet inloggen in iCloud?

November 2017 aangepast in iCloud
Hallo

Ik heb een nieuwe ipad vandaag geïnstalleerd, maar kan wel bij Itunes, met het mailadres en ww inloggen, maar bij ICloud niet?

Bij ICloud geeft hij een ander niet bestaand mailadres aan, en heb dit al geprobeerd via de apple support te verwijderen , maar is helaas niet gelukt!

Wie kan me verder helpen, zodat ik dat verkeerde mailadres kan veranderen in het juiste?

Reacties

  • Kan deze dus ook niet geverifieerd krijgen, bij accounts en wachtwoorden?.
  • Is het nieuwe of een andere iPad?
    Stap 1:https://appleid.apple.com/#!&page=signin
    daar vind je je instellingen van je apple account met bijbehorende e-mailadressen
    Op je iPad: Instellingen, Jouw naam met Apple-id,iCloud selecteer en controleer of je inlognaam gelijk is aan je apple id. Nee? helemaal naar onderen en uiloggen. Daarna opnieuw aanmelden met je echte Apple-id.
    Is het wel goed dan Selecteer iCloud en zet aan wat je aan wilt hebben.
    Help dit?

  • Bedankt voor het antwoord, dat gaan we nu uitproberen.

    Is een nieuwe Ipad, pro en willen graag de gegevens van de oude Ipad 2 overzetten.
  • Bedankt, het is gelukt, door uit te loggen, en weer opnieuw aan te melden.
  • Leuk dat je even terugmailt. Hierbij nog een handige link over iCloud Have fun.
Log In of Registreer om te reageren.