Kan niet inloggen in iCloud?
Hallo
Ik heb een nieuwe ipad vandaag geïnstalleerd, maar kan wel bij Itunes, met het mailadres en ww inloggen, maar bij ICloud niet?
Bij ICloud geeft hij een ander niet bestaand mailadres aan, en heb dit al geprobeerd via de apple support te verwijderen , maar is helaas niet gelukt!
Wie kan me verder helpen, zodat ik dat verkeerde mailadres kan veranderen in het juiste?
Ik heb een nieuwe ipad vandaag geïnstalleerd, maar kan wel bij Itunes, met het mailadres en ww inloggen, maar bij ICloud niet?
Bij ICloud geeft hij een ander niet bestaand mailadres aan, en heb dit al geprobeerd via de apple support te verwijderen , maar is helaas niet gelukt!
Wie kan me verder helpen, zodat ik dat verkeerde mailadres kan veranderen in het juiste?
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Stap 1:https://appleid.apple.com/#!&page=signin
daar vind je je instellingen van je apple account met bijbehorende e-mailadressen
Op je iPad: Instellingen, Jouw naam met Apple-id,iCloud selecteer en controleer of je inlognaam gelijk is aan je apple id. Nee? helemaal naar onderen en uiloggen. Daarna opnieuw aanmelden met je echte Apple-id.
Is het wel goed dan Selecteer iCloud en zet aan wat je aan wilt hebben.
Help dit?
Is een nieuwe Ipad, pro en willen graag de gegevens van de oude Ipad 2 overzetten.