BVN kijken in buitenland

November 2017 aangepast in Algemeen
Ik probeer BVN te kijken in het buitenland, maar ik krijg steeds het volgende bericht: In meer dan 190 landen kun je online BVN kijken. Maar helaas niet in Nederland en België.
Meer weten? Klik hier!

Reacties

  • KorKor
    November 2017 aangepast
    Blijkbaar gaat het systeem van BVN ervan uit dat je in Nederland of België zit, dit doen ze door naar je IP-nummer te kijken. Gebruik je soms een VPN? Waarmee probeer je te kijken, een Mac of een iPhone of een iPad?

  • Ik gebruik mijn iPhone als wifi voor mijn macbook. TV kijken op mijn iPhone en mijn iPad werken prima, maar ik wil graag via het grotere scherm van mijn Macbook kijken. Daarvoor heb ik Silverlight gedownload om dat dit nodig zou zijn, maar tot nu toe zonder resultaat.
  • KorKor
    November 2017 aangepast
    Je hoeft geen Silverlight te gebruiken, dat heb ik net getest. Omdat ik in Nederland zit heb ik gebruik gemaakt van de Opera browser, daarin zit een VPN ingebouwd. Ik heb probleemloos een aflevering van Andere Tijden bekeken.
  • Bedankt voor je reactie. Ben morgen weer in Nederland dan heb ik wel iemand die er naar kan kijken. Er is vandaag toch geen eredivisie voetbal.
Log In of Registreer om te reageren.