Graag hulp over mailboxen en niet gekende wachtwoorden in iOS 11.02 en 11.03

October 2017 aangepast in iOS 11
Geachte

Sinds deze wijzing kan ik op de IPad de hotmail (= Outlook) niet meer invoegen via instellingen, accounts & wachtwoorden (zie hieronder foto)! Bij het aan klikken van het logo Outlook om in te voegen bij de andere postbussen in de mail, loopt alles normaal dwz e-mail + wachtwoord kan ik inbrengen men vraagt bepaalde zaken ik klik dan op ja en dan kom ik terug op het beginscherm van “accounts & wachtwoorden” en de mailbox Outlook is niet ingevoegd!

Ik heb ook 3 wachtwoorden bij “accounts & wachtwoorden” die mij niet gekend zijn (zie hieronder foto). Deze heb ik diverse malen proberen verwijderen zonder resultaten, komen steeds terug en ik heb geen idee voordat deze dienen. Maar het is wel doordat (die 3 wachtwoorden), dat er conflicten waren met de uitgaande post van Outlook. Op een bepaald moment, na diverse malen van een e-mail te versturen via hotmail/outlook, kreeg ik een melding om naar de ‘instellingen’ te gaan omdat er conflict was met ‘accounts & wachtwoorden’. Ik heb eerst die 3 wachtwoorden proberen verwijderen. Het lukte niet! Ik heb dan Outlook uit de postbussen van de mail, ook de wachtwoorden verwijderd en de IPad uitgezet. Maar de Outlook kan ik niet meer invoegen en de 3 wachtwoorden verwijderen niet, volgens mij een bug?! Apple Store heeft toch geen benamingen zoals @mediamarket?! Of zijn deze wachtwoorden toch van zaken die zijn aangekocht via Apple store en is het daarom dat ik ze niet kan verwijderen. Of is er iets fout gelopen met installatie IOS 11.02 & 03, die heb ik gedownload aantal dagen terug en gisteren heb ik installatie IOS 11.03 gedaan na dit mailprobleem met het gedacht dat het zichzelf zou oplossen! Ook na installatie 11.03 nog geprobeerd de postbus in te voegen en iPad uit te zetten. Niks lukt! Jammer!

Mijn man heeft de iPhone 7plus en daar zit alles nog onder de postbussen. Via het icoon Outlook, de gedownloaded app, zelf kan ik de e-mails nog lezen. Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn, dat ik nu met 2 mailboxen moetwerken?! Ofwel? Vroeger kon ik de Outlook ook bij de andere postbussen voegen.




Laat u snel iets weten?

Hartelijk dank voor uw medewerking en geleverde moeite hierin!

Met vriendelijke groeten
Patrick en Myriam

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Via facebook zijn we al tot de oplossing gekomen voor het Outlook probleem. Nadat de instellingen volledig werden hetsteld was dit opgelost.

    De vreemde wachtwoorden blijven ook voor mij een raadsel.
Log In of Registreer om te reageren.