iPhone 6s Plus koppelt niet goed met Parrot MKi9200

October 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Ik heb een nieuwe Iphone 6S Plus maar nu wil deze niet koppelen met de Parrot MKi9200. Ik heb van alles al geprobeerd: Parrot op fabrieksinstellingen gezet, gekoppelde toestellen verwijderd, nieuwe koppeling gemaakt, Iphone gereset, software update geïnstalleerd, maar nog steeds geen resultaat. De groene knop werkt niet en mijn muziek kan ik ook niet via de luidsprekers beluisteren (voorheen met mijn Iphone 6 lukte dit allemaal wel). Ik weet nu echt niet meer wat ik er nog meer aan kan doen. Het vreemde is dat de Parrot wel mijn telefoon herkend hij staat dus wel op het scherm in beeld maar kan via Bluetooth niet koppelen. Ook kan ik wel handsfree gesprekken ontvangen maar dus zelf niet handsfree naar iemand bellen. Wie weet er raad, ik ben radeloos.Ook een carkit inbouw garage adviseerde de update te installeren maar dat werkt dus ook niet.
De Iphone van mijn zoon een 6 pakt de Parrot zonder problemen. Ik hoop dat iemand dit ook heeft gehad en mij er mee kan helpen. Alvast bedankt.
Netty de With

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Bluetooth en auto’s het gaat helaas nooit goed samen. Vaak loopt de software in de auto achter. https://www.appletips.nl/ios-11-bugs-problemen/#BTauto

    Je geeft het perfecte voorbeeld, de iPhone 6 van je zoon doet het prima, maar jouw 6s niet. Wellicht is de software van je bluetoothsysteem wel geoptimaliseerd voor de 6, maar nog niet voor de nieuwere telefoons. Probeer de software van de carkit te updaten.
Log In of Registreer om te reageren.