iOS 11 Facebook agenda synchroniseren met agenda
Sinds iOS 11 willen mijn facebook agenda evenementen interesse/gaan niet meer verschijnen in mijn agenda app
Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Maak nu een gratis account of log in. Klik hier voor meer informatie over appletips genius.
Reacties
Inderdaad,is een achteruitgang.
Jammer!
Met de komst van iOS 11 zal je gemerkt hebben dat Facebook evenementen, gemarkeerd als "geinteresseerd" of "gaat" niet langer meer gesynchroniseerd worden in je iPhone Agenda. Dat is omdat Apple besloten heeft om het ingebouwde
Facebook en Twitter support te verwijderen. De reden is dat beide social netwerken zelf al in deze funkties kunnen voorzien. Leuk maar had er even bij gezegd hoe. Hier is een recept wat een beetje omslachtig is maar wel werkt
1. Gebruik een PC en bezoek Facebook in je webbrowser
2. Ga naar Evenementen
3. In de rechterkolom ergens onderaan zie je informatie hoe je Facebook Evenementen kan delen in Microsoft Outlook, Google Agenda en Apple Agenda
4. Ga met de muiscursor naar "geplande evenementen", rechtermuis klik en gebruik "copy link address"
5. Stuur deze link naar je iPhone en open hem daar
6. Dit zal een nieuwe agenda toevoegen met de titel "Facebook-evenementen van
Dezelfde methode kan je ook gebruiken voor Facebook verjaardagen
Opmerking
De oude "Facebook-activiteiten" agenda bestaat nog steeds maar synchroniseert niet meer. Deze kan je beter uitzetten
Dit krijg ik niet te zien:
6. Dit zal een nieuwe agenda toevoegen met de titel "Facebook-evenementen van