Hoi, vreemdeling!

Het lijkt erop dat je hier nieuw bent. Klik op één van deze knoppen om je aan te melden!

Photoshop melding: werkschijven zijn vol?

8 September aangepast in Algemeen
Kon de opdracht niet uitvoeren omdat de werkschijven vol zijn. deze foutmelding krijg ik steeds in photoshop

Reacties

• herstel in Photoshop ▸ Voorkeuren ▸ Werkruimte ▸ Standaardwerkruimten herstellen en onder Prestaties moet ook alles voldoende ruimte hebben en vervolgens onder Werkschijven voldoende vrije ruimte hebben (anders dan de vrije ruimte in Finder)
  • 9 September aangepast
    @Quinten dankjewel voor je antwoord, ik heb je tips gevolgd maar de foutmelding blijft zich voordoen. wat nu te doen
  • 10 September aangepast
    Op welk type toestel werk je? Heb je de laatste update van CC, herstart Photoshop met Alt ⌥ + Comando ⌘ + Shift ⇧ ingedrukt, dan zal hij de instellingen resetten. Of verwijder Photoshop (bewaar instellingen) en installeer de laatste versie. Controleer ook eens of een Plug-in niet de boosdoener, door ze uit te schakkelen (te verplaatsen van map).
  • @Quinten de problemen zijn opgelost, dankjewel! door alt+command+shift ingedrukt te houden had ik de keuze om de instellingen te resetten dat heb ik gedaan en het is opgelost. hier kan een slotje op.
  • 14 November aangepast
    Discussies samengevoegd.
Log In of Registreer om te reageren.