Mobiele versie appletips.nl

December 2013 aangepast in iOS 10 of eerder
Goedendag, ik lees elke dag met veel plezier de tips via safari. Ik wil niet de app van appletips gebruiken. Sinds kort echter krijg ik alleen maar de desktop site ipv de mobiele site. Ik heb al cookies verwijderd en gegevens verwijderd, maar dit biedt geen oplossing. Hoe krijg ik weer de mobiele site op mijn iphone? Nb andere sites switchen wel automatisch naar de mobiele site

Reacties

  • RichardRichard    Beheerder
    December 2013 aangepast
    Leuke te horen dat je fan bent!

    Het mobiele thema van appletips veroorzaakt op dit moment problemen op server, vandaar dat we het tijdelijk hebben uitgeschakeld. We proberen hem zo snel mogelijk weer in de lucht te hebben.
  • Yes! De server doet het weer.
    Keep up the good work.

    Een fijne jaarwisseling gewenst!
  • En hoe zit het eigenlijk met de Genius site versie in de app te verwerken? Is daar al iets van bekent?
  • Daar ben ik ook nieuwsierig naar.
  • RichardRichard    Beheerder
    January 2014 aangepast
    Inderdaad we hebben weer een werkende mobiele versie. Wat we met de AT app gaan doen weten we nog niet exact, daar gaan we de komende weken over nadenken.
  • Komende week :-) Aaaahhhaaa, dus over een maand een update :-) :D
  • WesleyWesley    Beheerder
    Onze applicatie blijft voorlopig hoe hij is, door de beperkingen van Apple lopen we vaker tegen de lamp en dient er bij de kleinste aanpassing steeds een nieuwe versie ingediend te worden. Via onze mobiele versie zijn we onbeperkt in keuzes en kunnen we zelf en onmiddelijk onze website updaten bij fouten of voor nieuwigheden. Dit is veel handigere en beter voor de gebruikers, zo kan bijvoorbeeld het webstrijdformulier ook via de mobiele pagina geraadpleegd worden, niet geheel onbelangrijk. Omdat onze website perfect werkt op een iPad zal er dus ook geen iPad app komen. Onze website, inclusief nieuw logo, kun je eenvoudig toevoegen aan je beginscherm en zo onmiddellijk benaderen.
  • Ach, jammer. Maar ja, voor 1 februari moeten ze toch allemaal geoptimaliseerd zijn voor iOS 7.

    Ben nooit zo'n fan van die mobiele sites.
Log In of Registreer om te reageren.