Vlekken op scherm MacBook Pro?

October 2017 aangepast in Hardware problemen
De laatste tijd heb ik kleine vlekken op mijn scherm. Toen ik met microvezel (geen product, enkel vochtige doek) heb ik nog meer vlekken.
Op internet kom ik veel tegen dat er problemen zijn met de coating van retina scherm.
Mijn Macbook pro 13inch is juist buiten de 2 jaar garantie periode, maar ik lees op internet dat tot oktober Apple gratis de coatings vervangt.
Als ik Apple Support gebruik moet ik echter 30 euro betalen om contact op te nemen! De website waar ik kocht geeft ook geen support omdat de 2 jaar garantie is verlopen.
Hoe kom ik in contact met Apple om gebruik te maken van hun programma om retina schermen de coating gratis te repareren?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan naar een vestiging van een officiële PREMIUM Apple reseller gaan, die ook toestellen hersteld, zij moeten jou dan helpen en hanteren dan ook de prijzen en afspraken van Apple. Je kan natuurlijk ook een Apple Store binnen wandelen.
  • "Je kan natuurlijk ook een Apple Store binnen wandelen." Je kunt je een vergeefse reis besparen door eerst een afspraak te maken.
  • Mijn scherm is inmiddels al 2 keer vervangen. zonder enkele kosten of gedoe door Apple via Amac /Icentre. Kon ook via apple store inleveren maar de reisafstand was te groot. Gewoon chatten via de apple support website en je probleem voorleggen.
  • Ondertussen ook opgelost via chatten via twitter met Apple USA, zij hebben een gratis reparatie geregeld in België.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.