iPod Touch geen muziek

August 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
hallo,

raar probleem heb ik hier....
ik kan via Itunes geen muziek meer krijgen op mijn ipod toch...

wat heb ik allemaal gedaan?
ik heb de ipod laten herstellen.... nieuw erop maar backup terug draaien wou niet.... dan maar een frisse erop....
itunes zelf heb ik via config laten repareren....

toestel doet verder alles wat hij moet doen....

al mijn muziek draait op een nas server... werkt allemaal prima...
ik heb die nas als drive letter toegevoegd aan mijn computer... en daar draait itunes uit....
Op al mijn apparaten draait alles al jaren perfect...

Nu wou ik dus nieuwe muziek op ipod zetten...
Itunes ziet ipod ook gewoon niks aan de hand....
Dan vink ik aan wat ik wil hebben..... klik op toepassen....
syncronisatie start en breekt dan na een paar sec af...

geen foutmelding niks.... hij zegt gewoon bekijk het maar...

iemand enig idee?

Reacties

  • timoshatimosha    Moderator
    August 2017 aangepast
    Ik heb het gevoel dat je met iTunes op een Windows computer bezig bent. Heb je na het herstel van de iPod Touch ook de allerlaatste versie van iTunes geinstalleerd?
  • klopt sorry idd is windows......
    alles werkt ook met het toestel.... windows zelf ook alles top...., maar zodra ik die muziek er heen schuif breekt hij het synchroniseren af....

    Ik zal Itunes er idd nog even afgooien en een nieuwe erop..... kijken wat die dan doet....
    Ik laat het weten....thanks
  • Top.....

    Heb het hele ding er afgeklapt.... dat is bij apple nogal een gedonder zag ik...
    Afijn eerst itunes, toen de update, bonjour 32/64 bit en icloud ook

    Daarna alle mappen weggegooid.... herstart en install...

    je zou zeggen nu moet het gekke ding helemaal weg zijn...gekke was dat hij na de install alle instellingen toch nog had... zelfs de verwijzing naar mijn muziekmap, wonderlijk...
    :smiley:

    Maar goed ik had het kabeltje er niet eens in en itunes had mijn muziek alweer en zag ook die ipod....hij is nu weer aan het synchroniseren... dus ik neem aan dat het weer aan komt...

    God mag weten wat het gekke ding had :smile:
    Het blijft wonderlijk spul, Apple....

    thanks for the help.
  • timoshatimosha    Moderator
    August 2017 aangepast
    Ja, ook Windows blijft wonderlijk spul. :) De iTunes software en drivers staan los van de iTunes bibliotheken. En dan staat er ook nog een hoop spul in de donkerste Windows registry krochten.

    Tof dat het weer werkt.
  • jah was een raar geintje.... temeer ook omdat ik gen backup kon terug draaien...
    Afijn maakt niet uit, even een frisse erop weer... zolang duurt dat niet bij die dingen...

    Muziek draait weer en mail komt weer binnen... daar gaat het me om...

    Thanks mate...

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.