Gedeeld iCloud fotoalbum downloaden
Beste
Een kennis van me heeft een album met foto's gedeeld via internet. En dan bedoel ik via een url.
Ik zou graag deze foto's willen downloaden, maar dat blijkt niet zo voor de hand liggend. Ik kan namelijk een foto downloaden, maar alle foto's tegelijk (of gewoon heel het album) gaat precies niet? Ik vind alleszins niet de button, noch extra uitleg op "het wereldwijde web". Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Een kennis van me heeft een album met foto's gedeeld via internet. En dan bedoel ik via een url.
Ik zou graag deze foto's willen downloaden, maar dat blijkt niet zo voor de hand liggend. Ik kan namelijk een foto downloaden, maar alle foto's tegelijk (of gewoon heel het album) gaat precies niet? Ik vind alleszins niet de button, noch extra uitleg op "het wereldwijde web". Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Alvast bedankt voor jullie tijd!
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Welk programma raad je soms aan? Hoe krijg ik die foto's op mijn computer?
Alvast bedankt!
iCloud.com is beveiligd, afbeeldingen kunnen dus niet met een externe website worden gedownload.
ik zoek nog even voort.
Dus via een gedeelde url (via mail) lukt het niet? Hoe zo mijn kennis het dan exact moeten doen?
Je kan ook altijd vragen om de foto's via een WeTransfer-link 2 GB, als bijlage in Mail (iCloud Mail-drop) versturen tot 5 GB. Of via andere online diensten zoals Dropbox, Google Drive of One Drive.