Gedeeld iCloud fotoalbum downloaden

Beste

Een kennis van me heeft een album met foto's gedeeld via internet. En dan bedoel ik via een url.
Ik zou graag deze foto's willen downloaden, maar dat blijkt niet zo voor de hand liggend. Ik kan namelijk een foto downloaden, maar alle foto's tegelijk (of gewoon heel het album) gaat precies niet? Ik vind alleszins niet de button, noch extra uitleg op "het wereldwijde web". Hopelijk kunnen jullie me helpen.

Alvast bedankt voor jullie tijd!

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Zomaar zal dat niet gaan. Je zal een online tool of browser-plugin moeten downloaden die alle afbeeldingen op een webpagina in 1 keer download. Maar dan moet je ook wel wachten tot alle afbeeldingen eerst volledig zijn ingeladen.
  • Bedankt voor je reactie, Quinten.

    Welk programma raad je soms aan? Hoe krijg ik die foto's op mijn computer?

    Alvast bedankt!
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan bijvoorbeeld gebruik maken van deze website
  • QuintenQuinten    Moderator
    ** UPDATE **

    iCloud.com is beveiligd, afbeeldingen kunnen dus niet met een externe website worden gedownload.

    ik zoek nog even voort.
  • QuintenQuinten    Moderator
    August 2017 aangepast
    De iCloud website, zorgt dat dit niet zomaar kan worden gedownload worden. Wat je kan doen om alles in 1 keer te downloaden. is de album toch te laten delen via email. en deze vervolgens via Foto's op mac te downloaden. Op Windows, kan je deze handleiding volgen om de foto's te kunnen raadplegen en in 1 keer te downloaden.
  • Bedankt voor je hulp, Quinten!
    Dus via een gedeelde url (via mail) lukt het niet? Hoe zo mijn kennis het dan exact moeten doen?
  • QuintenQuinten    Moderator
    August 2017 aangepast
    Zoals ik hier boven uitlegde. Moet jouw kennis, jou uitnodigen om de album te delen. Waardoor je met jouw iCloud account, op een mac, via het app'je Foto's of PC (zie link vorige reactie de foto's kan bekijken en allemaal bewaren. Op een iDevice toestel kan je ze dan ook bekijken via Foto's en lokaal bewaren.

    Je kan ook altijd vragen om de foto's via een WeTransfer-link 2 GB, als bijlage in Mail (iCloud Mail-drop) versturen tot 5 GB. Of via andere online diensten zoals Dropbox, Google Drive of One Drive.
  • Bedankt voor de tips!
Log In of Registreer om te reageren.