iTunes synchroniseert foto's niet naar iPhone
Hallo,
Ik heb problemen met het synchroniseren van mijn foto's op iTunes naar mijn iPhone.
Ik kan geen map selecteren waaruit de foto's gesynchroniseerd kunnen worden. De map "foto's" zie ik wel als ik blader maar deze is onbereikbaar en licht gekleurd. Zie afbeelding.
De nieuwste update van iTunes is gedownload. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt.
Gr.
Ik heb problemen met het synchroniseren van mijn foto's op iTunes naar mijn iPhone.
Ik kan geen map selecteren waaruit de foto's gesynchroniseerd kunnen worden. De map "foto's" zie ik wel als ik blader maar deze is onbereikbaar en licht gekleurd. Zie afbeelding.
De nieuwste update van iTunes is gedownload. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Alvast bedankt.
Gr.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Als je op dat pijltje klikt, ie er ook een optie Kies map . . ..
Selecteer je Kies map . . ., dan wordt Finder/Verkenner geopend.
Klikt je op Meer informatie >, wordt een artikel van Apple via de webbrowser geopend.
Klik je in het keuze rondje bij Geselecteerde mappen, dan verschijnt aan aantal mappen waar je een vinkje kan plaatsen.
Ik snap wat u bedoeld maar ik heb geen idee hoe ik dat aangeklikt krijg. Alles is laat maar zeggen onbereikbaar.
Dit is de inhoud van een Foto's bibliotheek. Daar kan iTunes niet veel met aanvangen:
Hier zijn het vinkje & puntpijltjes blauw.
Alleen weet ik nietwat de oorzaak is
Wijzig in Finder de Weergave, zodat je mappen met foto's te zien krijgt.
Open Finder, en bij de Weergave klikt op het derde icoon.
Blijkbaar doe ik iets toch niet goed..
Maak in Afbeeldingen een map 'Foto-test', en plaatst daar een aantal foto's.
Test dan daarna of je de nieuw aangemaakte foto-map wel kan selecteren in iTunes.
Het is wel vreemd dat iTunes de nieuwe foto bibliotheek niet ziet, tenminste voor me is het een raadsel.
Op welke locatie is de nieuw aangemaakte foto bibliotheek?
Die kan ik wel selecteren in iTunes.
Ha, we zijn al een stapje verder
Dus ik moet een nieuwe map aanmaken?
Moet niet, maar als dat zo werk kan je misschien een map aanmaken tbv synchroniseren met jouw iPhone. Ik neem aan dat je niet alle foto's van de computer naar de iPhone wilt overzetten.
Maar misschien heeft Timosha of anderen nog een idee, waarom iTunes de nieuw aangemaakte foto bibliotheek niet ziet
Dit is de informatie over de foto bibliotheek.
Ja, bedankt!
Oké ik denk dat ik dat maar ga doen. Inderdaad hoeven niet alle foto's erop maar ik kan mij herinneren dat je bepaalde albums kon kiezen die je wel gesynchroniseerd wil hebben.
Ja, die moet je zien te vinden waar zijn ze op de computer? Want met de foto-bibliotheek, zie antwoord van Timosha hier boven, daar kan iTunes niets mee.
iTunes kan foto-mappen zien, waar ook foto's zijn opgeslagen.
Wellicht handig, als je alle foto's (als je ze vindt ) verplaatsen zodat iTunes de mappen herkent.
Graag gedaan en succes toegewenst