Verwijderde TM bestanden komen dagelijks terug.

July 2017 aangepast in Algemeen
Een paar weken geleden kreeg de melding dat Time Machine niet kon back-uppen omdat er een of meerdere bestanden corrupt zouden zijn. Ik heb toen uit de sparsebundle de laatste 3 back-ups en een bestand genaamd "inProgress" verwijderd. Deze kwamen in de Prullenmand terecht en Time Machine kon weer perfect z'n werk doen. Toen ik de Prullenmand wilde legen lukte dat niet. Vervolgens heb ik deze actie uitgevoerd. De 3e optie lukte, de Prullenmand was leeg! Echter vanaf dat moment verschijnen de 4 bestanden dagelijks op hetzelfde tijdstip weer in de prullenmand. Wie weet de goede oplossing?

Reacties

  • Komen ze steeds terug als TM "gemount" wordt misschien ?
  • @theo, nee want dan zouden ze ieder uur verschijnen. Ik heb vanochtend de System Integrity Protector even uitgezet (ik weet dat het gevaarlijk is) en de bestanden verwijderd. Normaal kwamen ze om ca. 16.00 uur terug maar tot nu toe zijn ze er niet. Ik denk dat ik het opgelost heb, maar even morgen afwachten.
  • Tot nu zijn de bestanden niet meer terug gekomen. Dus ik ga ervan uit dat het Terminalcommando de oplossing was. Ik vond deze oplossing in een artikel van AT uit 2015

    Er kan dus een slotje op!

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.