MobileMe mail account werkt niet meer op Samsung
Beste mensen,
Ik heb sinds twee weken iets vreemds. Ik heb van Apple een MobileMe e-mailadres. Nu heb ik voor het werk een Samsung telefoon en nu kan ik plots mijn eigen email niet meer ophalen. Ik krijg een melding dat mijn Pop3/imap toegang niet is ingeschakeld. Ik weet zeker dat mijn user en password goed zijn ingevuld en als ik de instellingen vergelijk met mijn iPad thuis staan alle gegevens qua poortnummers etc ook goed. Wat kan ik doen om onderweg mijn e-mails weer op te kunnen halen? Iemand een idee? Alvast bedankt voor het meedenken.
Edit
En nee, mijn werk heeft niets geblokkeerd.
Ik heb sinds twee weken iets vreemds. Ik heb van Apple een MobileMe e-mailadres. Nu heb ik voor het werk een Samsung telefoon en nu kan ik plots mijn eigen email niet meer ophalen. Ik krijg een melding dat mijn Pop3/imap toegang niet is ingeschakeld. Ik weet zeker dat mijn user en password goed zijn ingevuld en als ik de instellingen vergelijk met mijn iPad thuis staan alle gegevens qua poortnummers etc ook goed. Wat kan ik doen om onderweg mijn e-mails weer op te kunnen halen? Iemand een idee? Alvast bedankt voor het meedenken.
Edit
En nee, mijn werk heeft niets geblokkeerd.
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
https://support.apple.com/nl-nl/HT204397