Muis knippert en reageert niet?
Ik heb een nieuwe mac book pro met OS Sierra 10.12.3. Sinds ik hier adobe creative cloud (versie: CC2017 11.0.2) op heb geïnstalleerd heb ik problemen met mijn muis. Af en toe begint deze te knipperen en als ik dan ergens op wil klikken gebeurd er niks. Soms duurt het heel even, soms wat langer. Het gebeurd niet alleen als ik in een adobe programma zit te werken maar kan in elk programma gebeuren. Ik heb er al naar laten kijken door een gespecialiseerd bedrijf, ze hebben toen alle software eraf gehaald, alles werkte weer prima maar op het het moment dat ik weer creative cloud er op gezet heb kreeg ik weer dezelfde fout. Wie kan mij helpen, ik ben ten einde raad!!
Log In of Registreer om te reageren.
Reacties
Maak eens een tweede account aan op je computer en controleer of je daar het probleem ook hebt.
Je kan ook eens macOS opnieuw installeren. https://www.appletips.nl/os-x-opnieuw-installeren-zonder-je-gegevens-te-verliezen/
Bluetooth instellingen herstellen in macOS: https://www.appletips.nl/bluetooth-problemen-mac/