Bepaalde toetsen defect op mijn MacBook Pro

June 2017 aangepast in Hardware problemen
Hallo allemaal.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Een wek geleden heb ik mijn computer 's ochtends opgestart en ineens deden de volgende toetsen het niet meer:
- helderheid up en down
- q toets
- ` toets
- cijfer 1 toets
- volume up en down
- delete
- eject cd

De avond ervoor werkte alles nog perfect. Waterschade kan ook geen oorzaak zijn, want hij zat gewoon netjes in de hoes.
Als ik hem opstuur ben ik hem 3 weken kwijt en dat is te lang ivm werk en eigen webshop.

Kan iemand mij helpen??
Alvast bedankt

Reacties

  • Los toetsenbord via USB lenen en proberen tot er tijd is voor een reparatie ?
  • Dat is inderdaad het makkelijkst, maar is er geen mogelijkheid om hem zelf te repareren?
  • QuintenQuinten    Moderator
    Ja, maar onbegonnen werk, Je moet namelijk de hele computer ontmantelen om aan je toetsenbord te geraken. En deze in 1 stuk te vervangen.

    - Doe je het zelf, en mislukt het, dan heb je geen garantie en ga je nog naar een hersteldienst.
    - Laat je het doen door een officiële hersteldienst van Apple. Dan ben je de computer niet lang kwijt en is je computer hersteld met een jaar garantie. Je betaalt natuurlijk ook wel de manuren.

    Je kan zelf het toetsenbord aankopen op het internet (hiervoor heb je het hele toetsenbord nodig,niet de knoppen)
    - ben je hiervoor zeker dat je een echt exemplaar dan koopt, nee absoluut niet.
Log In of Registreer om te reageren.