Podcasts verwijderen

Hallo allemaal,

Ik heb via de podcast app klaarblijkelijk een hele zooi podcastst op mijn iphone staan.
Ik heb ze in de podcast app al allemaal verwijderd. Echter mijn Iphone geeft nog steeds aan dat er bijna 4 gig aan opslag in gebruik is door podcasts.

Aangesloten op Itunes en inderdaad ik zie een hele waslijst met podcasts in mijn bibliotheek staat. Alles verwijderd uit mijn bibliotheek maar zonder resultaat. Als ik weer inlog dan staan ze er weer. Zitten zoeken op google maar niet gevonden. Hoe graag ik deze 4 gig van mijn telefoon.


Hulp is erg welkom.

Dank!

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Instaleer de podcast app op je iPhone, open deze en ga naar het tabblad 'mijn podcasts'. Open een podcast uit de lijst en tik op het tandwiel om de instellingen te openen. Schakel 'download afleveringen uit' eventueel kun je via deze weg ook bij geabonneerd je abonnement uitschakelen. Herhaal dit voor alle podcasts. Daarna kun je via het tabblad 'mijn podcasts' bovenaan tikken op 'wijzig' om ze vervolgens te verwijderen.
  • May 2017 aangepast
    Ja gelukt!!
    Waarom me dit niet zelf gelukt is geen idee. Ik dacht dat ik alles uit had gezet.
    Maar ik heb nu weer 4 gig extra opslagruimte.
    Bedankt voor het helpen!
    Hier kan een slotje op

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.