Kan geen mails ontvangen van vriendinnenclub?

April 2017 aangepast in macOS High Sierra of eerder
Gebruik OS X 10.11.6 El Capitan
Ik ben abonnee bij een vriendinnenclub en nu is het zo dat er mails binnen komen maar heel veel niet ondanks dat hetzelfde mailadres wordt gebruikt. Ik heb al contact gehad met mijn provider maar daar is niets aan de hand, ook met de mentor van de vriendinnenclub maar ook daar kan men niets vinden en zouden de mails gewoon binnen moeten komen. Ra ra ra dit speelt nu al 2 weken. Heeft iemand enig idee??
Alvast bedankt voor het meedenken. Groetjes Annie

Reacties

  • WesleyWesley    Beheerder
    Maak je gebruik van gmail, hotmail, icloud of welke dienst dan ook voor je e-mail. Het kan zijn dat de mails binnenkomen in de spam/ongewenste reclame. Dit is vaak met club-berichten omdat deze vaak veel links en ontvangers bevatten.
  • Dag Wesley,

    Dankjewel voor je reactie.

    Dat had ik allemaal al gecontroleerd maar niets gevonden.
    Wat nu te doen? Ik denk dat ik mij uitschrijf en dan opnieuw inschrijf misschien helpt dat.

    Met vriendelijke groet, Annie
  • Annie,
    de eerste vraag van Wesley heb je niet beantwoord.
  • Dag Theo,
    Gebruik niets van bovenstaande accounts. Ik heb me dus uitgeschreven en opnieuw ingeschreven. Het werkt allemaal weer prima. Maar bedankt voor je reactie. Fijn weekend, groetjes Annie
  • timoshatimosha    Moderator
    Tof! Dan kan er een slotje op.

Deze discussie is gesloten, reageren is niet meer mogelijk.