Probleem met verbinden met iCloud

TJKTJK
December 2013 aangepast in iCloud
Ik krijg steeds de melding:
Deze Mac kan geen verbinding maken met iCloud vanwege een probleem met tom.kroese@icloud.com.
Als ik dan naar iCloud voorkeuren ga kan ik niets met DETAILS en WACHTWOORD OPGEVEN. Geen enkele activatie mogelijk. Ik ben al weken aan het zoeken wat ik wel moet doen?

Reacties

  • Is het mogelijk om in te loggen via je webbrowser op je iCloud account?
  • TJKTJK
    December 2013 aangepast
    Als ik inlog op www.icloud.com geef ik mijn AppleID en ww in en dan kom ik bij Mail, Agenda enz. maar verder kan ik daar niets mee. Als ik via Systeemvoorkeuren naar iCloud ga kan ik klikken op accountgegevens of Loguit, maar er gebeurt niets. Ga ik via Systeemvoorkeuren naar Internet accounts en selecteer ik links iCloud dan zie ik rechts mijn naam en internetadres en alle items die ik aangehinkt heb. Als ik klik op Details gebeurt er ook niets? Ik zie ook een balk met een stukje groen erin en als ik op Beheer klik gebeurt er wederom niets?
Log In of Registreer om te reageren.