Nieuw iCloud wachtwoord ingesteld op Mac, wordt iPhone ook aangepast?

April 2017 aangepast in macOS 10.12 Sierra
Ik heb vandaag liggen te knoeien met een nieuw wachtwoord op mijn Mac, na veel poes pas heb ik het eindelijk klaar, maar als ik nu inlog op mij Iphone, is dat dan het zelfde paswoord, als op de Mac, op de Mac heb ik in en uit gelogd met het nieuwe paswoord en dat werkt, maar als ik wil uitloggen op mijn iCloud van mij iPhone dan lees ik dat alles weg is, als terug inlog zijn mijn gegevens dan terug ,

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Jup, hij verwijderd alles wat zich bevind in iCloud, maar je kan ook kiezen (foto's) voor het lokaal te bewaren. Later bij het opnieuw inloggen word het opnieuw beschikbaar op je iPhone, maar vaak niet volledige bestandsgrootte, daarvoor is dan internet nodig.
  • Quinten, ik moet niet uitloggen, maar als ik zeker weet dat het paswoord voor in te loggen het zelfde is als op mijn mac, dan laat ik het zo, bijkomen als ik toch zou uitloggen, en ik verbind hem dan met de kabel, is dat een oplossing, ik zou willen weten of de paswoorden het zelfde zijn , dat schrikt mij wat af, en ik wil niks fout doen.
  • QuintenQuinten    Moderator
    Als je hem verbind met de computer zal dat niet veel verschillen, het synchroniseren van iCloud gebeurd niet via je computer voor je gsm, als er een actie moet gebeuren, zal hij eens achter je wachtwoord vragen, vaak is 1 maal dan genoeg om het in te vullen.
  • Heel erg bedankt voor uw hulp
  • WesleyWesley    Beheerder
    Hier kun je lezen hoe je iCloud veilig kunt herstellen en/of uitschakelen zonder gegevens te verliezen: https://www.appletips.nl/icloud-herstellen-en-veilig-uitschakelen/
  • Wesly bedankt voor de duidelijke uitleg.
Log In of Registreer om te reageren.