Geen kiestoon bij één bepaald nummer?

March 2017 aangepast in iOS 10 of eerder
Hoi,
Sinds een tijdje heb ik als ik 1 bepaald nummer bel geen kiestoon (overgaan toon) het is best wel vervelend, als diegene opneemt kan ik wel horen wat die zegt.
Hebben jullie misschien een idee?

Reacties

  • QuintenQuinten    Moderator
    Op het internet vind je tal van gelijkaardige vragen maar kan je me je provider eens mededelen. Van de ontvanger, heeft die een vaste telefoon of is het ook een iPhone?

    Het zeker en vast niet FaceTime-bellen of WiFi-bellen?
    Staat je geluid van zowel de het belsigniaal als de luidspreker aan? En de muts switch linksboven op je iPhone staat omhoog (niet op rood)?
  • March 2017 aangepast
    Mijn provider is Vodafone die van de andere is Samsung KPN.
    Nee het is inderdaad geen face time of WiFi of whatsapp bellen. Gewoon normaal bellen.
    Ja heb alles gecheckt gecontroleerd en alles staat goed
  • QuintenQuinten    Moderator
    Je kan 2 zaken doen:
    Je netwerkinstellingen herstellen, vind je terug onder Instellingen ▸ Algemeen ▸ Stel opnieuw in ▸ Herstel netwerkinstellingen. Dit kan het oplossen.

    En anders zal je moeten Vodafone eens contacteren en je probleem daar uitleggen.
    Want meer dan wat hier boven staat kan niet worden ingesteld of aangepast worden op de iPhone.
  • Zelf zit ik ook bij vodafone en ervaar ook wel eens dan er geen kiestoon is, zelf ervaar ik dit niet als hinderlijk.
    Maar ervaar het niet bij een specifiek nummer, komt soms eens voor niet vaak.
    Het belangrijkste dat ik een gesprek kan voeren met de andere partij.
Log In of Registreer om te reageren.