Time Machine om een mail terug te zetten?

March 2017 aangepast in Algemeen
Als ik Time machine open om een mail terug te zetten, dan zie ik onder de inkomende mails de mappen staan van mijn accounts, maar daar staat bij de 4 accounts geen naam meer achter, en bij het afsluiten door op het rode bolletje te klikken dan sluit hij ook af en toe niet af, ook niet met escape, heeft iemand een Idee.

Reacties

  • Ik heb een recovery gedaan 2 dagen terug, en nu staan die namen achter die account,s wel terug , maar als ik time machine open dan zie ik geen enkel verwijderd mails staan, boven aan de balk staan wel de aantallen mails, en ook als ik de eerste keer time machine open, dan is het scherm te groot, ik zie dan de koppen "annuleren en zet terug" niet staan, ik moet elke malen het scherm manueel verkleinen dan zijn ze zichtbaar, graag uw hulp
  • Klopt, hier sluit ik mij graag bij aan.
    Hoe Mail postbus (eigen mac) terug opbouwen met Time Machine ?
    Het startscherm is veel te groot maar volledig... ga één dag terug en alle eigen mailboxen verdwijnen...
  • Bij mij reageert Time Machine niet meer op Mail. Maar ik moet na een poging Mail afsluiten en opnieuw starten om er weer mee te kunnen werken.
  • Ik heb vandaag een update gedaan naar 10.12.4, en nu heb ik mijn notitie programma terug, dat werkt weer, en de namen achter mijn accounts zijn ook terug als ik Time machine open, maar het tabblad, is nog steeds te groot, als ik time machine open moet ik iedere keer het tabblad verkleinen, want de twee knoppen " annuleren en zet terug staan te laag, ik zie ze niet.
  • Ik wil zelf nog eens de aandacht trekken op TM, als ik TM gebruik via Tinder of andere bestanden dan werkt alles, alleen via mijn Mail werkt TM nog steeds niet, als ik TM open dan loopt het programma ook vast, en dan kan ik het niet meer afsluiten, graag uw hulp
  • timosha wat betekend schopje
  • timoshatimosha    Moderator
    Het topic bleef na elke reactie helemaal onderaan staan. Ik heb het naar boven "geschopt".
  • Ok fijn bedankt
Log In of Registreer om te reageren.